کد خبر: 168665 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 ژوئن 2018 - 09:49

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان خبر داد؛

طرح‌های سالم‌سازی دریا پایان ماه رمضان بازگشایی می‌شوند

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان گفت: تمامی طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان ، بعد از ماه مبارک رمضان بازگشایی می شوند.

به گزارش خوبان، منا ابروفراخ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد طرح های سالم‌سازی در سواحل گیلان که در سال 92 ، 18 طرح با 36 شناگاه بود؛ امسال به 35 طرح با 68 شناگاه افزایش یافته است.
وی با اشاره به فعال بودن طرح های سالم‌سازی دریا تا ششم مهرماه براساس دستورالعمل ساماندهی سواحل کشور ادامه داد: طی سال گذشته ، حدود 300 نقطه خطرآفرین در سواحل گیلان شناسایی شده بود.
ابرو فراخ با یادآوری بازگشایی طرح های سالم‌سازی دریا از 9 خردادماه جاری گفت: امسال ، طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور ، حدود یک سوم طرح های سالم‌سازی هر شهرستان در ماه مبارک رمضان فعال بود.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های گیلان با تصریح اینکه براساس شرایط در هر شهرستان تعداد ناجیان غریق در طرح های سالم‌سازی دریا مشخص می شود، نداشتن غریق، کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط آفرینی را از مهمترین اهداف ستاد ساماندهی سواحل گیلان عنوان کرد و از اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و ورزشی در سواحل استان در همین راستا خبر داد.
سال گذشته 13 نفر در آب های ساحلی گیلان غرق شدند که تمامی آنها در مناطق خطر آفرین اقدام به شنا کرده بودند.

 

انتهای پیام/455


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads