کد خبر: 168662 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 ژوئن 2018 - 09:45

آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی فاضلاب معلولین رشت با همکاری سپاه و دولت

در پنجمین نشست مشترک سپاه قدس گیلان با مسئولان استانداری، شهرداری و امور آب و فاضلاب شهری رشت آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی فاضلاب معلولین به همت سپاه و تعامل دولت مصوب شد.

به گزارش خوبان،  پنجمین جلسه مشترک سپاه قدس گیلان روز گذشته با مسئولان استانداری، شهرداری و امور آب و فاضلاب شهری رشت برای ساماندهی امور آب و فاضلاب محله معلولین رشت در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم ازجمله مستضعفین و مناطق کم برخوردار اظهار کرد: رویکرد جدید بسیج و سپاه افزایش خدمات اجتماعی مردم است و همه قوا خود را در این عرصه به کار خواهد گرفت.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، بهداشتی و خدماتی در محله معلولین افزود: محله معلولین ازجمله خیابان شهید انصاری ازجمله مناطقی است که ازنظر توسعه‌یافتگی عقب‌مانده و نیازمند عزم جدی برای ارائه خدمات بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه طرح آب‌رسانی این محله توسط سپاه قدس و همکاری دولت انجام‌شده و اهالی از آب سالم بهداشتی برخوردار خواهند شد گفت: متأسفانه سال‌ها هست که این محله از دفع بهداشتی فاضلاب در رنج و مضیقه است و لازم است عزم جدی برای رفع این مشکل با تعامل، همکاری و تعاون صورت بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه قدس گیلان با تمام قوا برای ارائه افزایش خدمات اجتماعی مردم آماده است تصریح کرد: سپاه برای اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی و دفع بهداشتی فاضلاب آماده همکاری با امور آب و فاضلاب شهری است.

عبدالله پور همچنین در این نشست بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت و گروه‌های بسیج را مکلف کرد تا نهایت همکاری برای اجرای این پروژه را در دست بگیرد.

در این جلسه مصوب شد معاون امور عمرانی استانداری گیلان منابع مالی جهت خرید لوله موردنیاز و اخذ مجوزهای لازم را برای آغاز عملیات اجرایی را در دستور کار خود قرار دهد.

گفتنی است در این نشست هماهنگی مصوب شد تمامی ماشین‌آلات و نیروی انسانی موردنیاز برای آغاز اجرای پروژه توسط سپاه با تعامل دولت در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین شهرداری منطقه چهار رشت نیز در این نشست مسئولیت زیرسازی و روکش آسفالت این محله را متقبل شد.

گفتنی است عملیات لایه روبی زهکش برای لوله‌گذاری و اتصال آن به شبکه فاضلاب شهری از دو روز گذشته آغازشده است.

انتهای پیام/3389


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads