کد خبر: 168522 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 ژوئن 2018 - 08:58

متلک به همسر خون به پا کرد؛

حکم قصاص برای مردی که بخاطر متلک گفتن به همسرش، مرتکب قتل شد

قضات از متهم پرسیدند چرا مقتول را کشتی؟ وی گفت چون فکر می‌کردم مقتول برای زنم مزاحمت ایجاد کرده درحالی که خواهرزاده‌اش مزاحم همسرم بود. همه این درگیری‌ها به خاطر متلک بود فقط می‌خواستم او را گوشمالی دهم و نمی‌خواستم او را بکشم….

به گزارش خوبان، ایران نوشت: شامگاه یازدهم آذر سال ۹۵ وقوع یک قتل به مأموران پلیس گزارش شد.

لحظاتی بعد تیمی از مأموران روانه بیمارستان شدند. بررسی‌ها نشان داد چند روز قبل درگیری خونینی بین چند مرد جوان در حوالی خیابان اتابک رخ داده است که در جریان آن مقتول با اصابت چاقو بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

مأموران در نخستین گام دریافتند مرد دیگری نیز در این درگیری مجروح شده است. بنابراین از مرد زخمی که بهمن نام دارد، تحقیق کردند.

وی گفت: در خانه دوستم صفدر بودم که همسرش به خانه آمد و گفت چند مرد جوان مزاحم او شده‌اند. دوستم به خیابان رفت و با مقتول که مست بود، درگیر شد. من برای میانجیگری به خیابان رفتم و قصد داشتم دوستم را به خانه بیاورم که ناگهان چوبی به سرم خورد و از هوش رفتم و دیگر هیچ چیز نفهمیدم. مأموران در ادامه صفدر را بازداشت کردند. وی نیز در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد و مدعی شد وقتی دوستم با چوب زخمی شد متوجه نشدم که چه کسی به مقتول ضربه زد.

بدین ترتیب با صدور کیفرخواست برای دو متهم صبح دیروز صفدر و بهمن به اتهام قتل عمد و مشارکت در نزاع خیابانی از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شدند تا محاکمه شوند.

در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص عاملان قتل شدند. آنها مدعی شدند وقتی متهمان با خواهر‌زاده مقتول درگیر شدند مقتول برای جدا کردن طرفین دعوا بین آنها قرار گرفته اما با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

صفدر متهم ردیف اول پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: وقتی همسرم از راه رسید و موضوع مزاحمت را گفت خونم به جوش آمد و با دوستم سراغ مزاحمش رفتیم. باهم درگیر شدیم نمی‌دانم چه شد که ضربه‌ای به مقتول زدم. من آنقدر عصبانی بودم که نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. سپس دیگر متهم هم در دفاع از خودش گفت: من درآن لحظه به‌خاطر ضربه‌ای که به سرم خورد بیهوش شدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. این گزارش حاکی است مقتول در آخرین اظهاراتش قبل از مرگ، صفدر را به‌عنوان عامل اصلی این نزاع و جنایت معرفی کرده است.

قضات از متهم پرسیدند چرا مقتول را کشتی؟ وی گفت چون فکر می‌کردم مقتول برای زنم مزاحمت ایجاد کرده درحالی که خواهرزاده‌اش مزاحم همسرم بود. همه این درگیری‌ها به خاطر متلک بود فقط می‌خواستم او را گوشمالی دهم و نمی‌خواستم او را بکشم….

پس از پایان جلسه قضات وارد شور شده وبا توجه به محتوای پرونده متهم ردیف اول را که شوهر زن جوان بود به اتهام قتل عمد به قصاص و به خاطر جراحات غیر مؤثر درمرگ مقتول به پرداخت دیه محکوم کردند. همچنین متهم ردیف دوم را به خاطر شرکت در نزاع به حبس محکوم کردند.

 

انتهای پیام/3232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads