کد خبر: 168510 - تاریخ: دوشنبه، 11 ژوئن 2018 - 16:37

معاون وزیر ورزش و جوانان در رشت:

مسائل متفرقه و سیاسی جایی در حوزه ورزش و جوانان ندارند

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حوزه ورزش و جوانان در وزارت ورزش و جوانان یک جایگاه تخصصی و فنی در سطح کشور است گفت: مسائل متفرقه و سیاسی در این حوزه جایگاهی ندارد و باید به‌صورت تخصصی به ورزش و جوانان پرداخته شود و سرلوحه کار قرار گیرد.

 به گزارش خوبان، مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دقایقی پیش با حضور امیر خادم معاون وزیر ورزش و جوانان در هتل المپیک رشت آغاز شد.

امیررضا خادم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در هتل المپیک رشت با بیان اینکه مسعود رهنما مدیری دانا و قهرمان بود اظهار کرد: در دوران مدیریت رهنما شاهد ارتقای کمی و کیفی ورزش و جوانان استان گیلان بودیم، چراکه وی  توانست مدیران خوب استان را حفظ و در کنار آن مدیران جوان و بااستعدادی را پرورش دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور دو معاون خانم در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: حضور بانوان نشان از توانمندی بالای آن‌ها دارد و اکنون یکی از همین بانوان به‌عنوان مدیرکل منصوب‌شده و توانسته است به‌خوبی پاسخ اعتماد مسعود رهنما را بدهد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حوزه ورزش و جوانان در وزارت ورزش و جوانان یک جایگاه تخصصی و فنی در سطح کشور است افزود: مسائل متفرقه و سیاسی در این حوزه جایگاهی ندارد و باید به‌صورت تخصصی به ورزش و جوانان پرداخته شود و سرلوحه کار قرار گیرد.

خادم مریم بخشی را بهترین انتخاب برای این سمت دانست و تصریح کرد: پس‌ازاینکه ایشان به‌عنوان سرپرست در اداره کل ورزش و جوانان فعالیت کردند، استاندار گیلان پی به قابلیت‌های برجسته ایشان بردند و با حمایت کامل از خانم بخشی، نقش مثبتی در مدیرکلی ایشان ایفا کردند.

وی با بیان اینکه در برخی استان‌ها همکاری لازم برای حضور بانوان در بخش‌های مدیریتی گفت: استاندار گیلان همه گونه همکاری و مساعدت برای مدیرکلی بخشی داشتند که امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد.

*برخی نمایندگان مجلس نسبت به انتخاب یک بانو در رأس کار دل‌نگرانی داشتند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز بابیان اینکه قرارگرفتن در جایگاه مدیرکلی به‌عنوان یک بانو سخت است اظهار کرد: استاندار گیلان و وزیر ورزش و جوانان حمایت زیادی از بنده داشتند و از اینکه در حضور مدیران بزرگ و موفق استان، توانسته‌ام سمت مدیرکلی را بر عهده بگیرم به خود می‌بالم.

مریم بخشی با اشاره به اینکه ادامه‌دهنده راه مدیران موفق استان خواهد بود افزود: برای نیل به اهداف ورزش و برطرف کردن دغدغه جوانان از همه ظرفیت‌های استان و مدیران موفق این خطه استفاده می‌کنم.

وی بابیان اینکه در زمان سرپرستی سه خواسته مهم از وزیر ورزش و جوانان داشته است تصریح کرد: از وزیر خواستم که یک مدیر بومی در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان به کار گیرد، به وزیر تأکید کردم استان گیلان به نیروی بومی که با زیروبم ورزش و جوانان استان آشنایی داشته باشد نیاز دارد و چه‌بهتر که این مدیر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بابیان اینکه وزیر ورزش انتخاب مدیر بومی را مشروط بر حمایت مسئولین استان گیلان دانست گفت: سلطانی فر با انتخاب یک مدیر بومی نشان داد که دید مثبتی به مدیران گیلانی دارد و تمام تلاش خود را می‌کنم که به‌خوبی پاسخ این اعتماد داده شود.

بخشی بابیان اینکه پیش از انتخاب به‌عنوان سرپرست اداره کل با جبهه‌گیری‌های نمایندگان مجلس مواجه شد خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان مجلس نسبت به انتخاب یک بانو در رأس کار دل‌نگرانی داشتند ولی بعد از انتخاب به‌عنوان سرپرست اداره کل، اکثریت نمایندگان از بنده حمایت کردند که این نشان از فرهنگ غنی و بالای گیلان دارد و این افتخار نصیب استان گیلان شد که یک بانوی گیلانی به‌عنوان نخستین مدیرکل در سطح کشور برگزیده شود، در این مدت از حمایت‌های دکتر خادم و دکتر رحمانی نیز برخوردار بوده و آن‌ها بسیار علاقه‌مند بودند که به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شوند.

وی با اشاره به صحبت‌های امیررضا خادم اظهار کرد: از شما به‌عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان و شخصی که پشتیبان مدیران استان گیلان هستید این انتظار رادارم درصورتی‌که کارنامه بنده مثبت نبود، مریم بخشی را مجازات کنید و هرگز از اعتماد به مدیران بومی صرف‌نظر نکنید، مدیران گیلانی از ظرفیت بالایی برخوردارند و می‌شود از وجودشان در سایر استان‌ها استفاده کرد.

بخشی با اشاره به اینکه حضور پرشمار مدیران موفق در گیلان تصمیم‌گیری برای انتخاب وی به‌عنوان مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان را برای مدیران ارشد استان سخت کرده بود تصریح کرد: این حسن اعتماد وظیفه‌ام را سخت‌تر کرده است و با استفاده از ظرفیت مدیران موفق استان گیلان، سعی می‌کنم عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارم، درصورتی‌که نتوانم کارنامه خوبی از خود برجای بگذارم این عرصه را ترک می‌کنم و جا را به فرد شایسته دیگری می‌دهم.

وی با درخواست اینکه استان گیلان نیاز به حمایت ویژه دارد افزود: در دوره مدیریت مسعود رهنما اتفاقات خوبی برای ورزش و جوانان گیلان رقم‌زده شد و با استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین به‌کارگیری بانوان، به پیشرفت ادامه می‌دهیم، گیلان در مقوله ورزش قهرمانی در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است که این جایگاه باید ارتقا یابد.

*غیبت رهنما به دلیل حضور در لیگ جهانی کاراته ترکیه 2018 بود

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز با اشاره به غیبت مسعود رهنما، مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه به دلیل حضور در لیگ جهانی کاراته ترکیه 2018  اظهار کرد: مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان به دلیل عضویت در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته در مسابقات کاراته وان استانبول حضور دارد و این وظیفه را به بنده محول کرده است تا شرح مختصری از عملکرد ایشان ارائه دهم.

هاشم اسماعیلی عملکرد چهار سال و چهارماهه مدیریت مسعود رهنما را مثبت عنوان کرد و گفت: احیای پایگاه قهرمانی، افزایش شاخص‌های توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و ورزش روستایی و عشایری، افزایش تعداد سمن‌های جوانان از 22 به 75 از اهم فعالیت‌های مسعود رهنما در سمند مدیرکلی ورزش و جوانان استان بوده است.

سعید علی پور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز با عذرخواهی از اصحاب رسانه به دلیل کمبود فضا اظهار کرد: تعجیل در برگزاری مراسم تودیع و معارفه از دلایل این کمبود ظرفیت است و از خبرنگارانی که موفق به دعوت از آن‌ها نشدیم پوزش می‌طلبیم.\

 

 

انتهای پیام/322


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads