کد خبر: 168463 - تاریخ: یکشنبه، 10 ژوئن 2018 - 20:19

استاندار گیلان:

پرداخت تسهیلات۱۰۱۷ میلیاردی رونق تولید طی سال گذشته در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به پرداخت هزار و ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به دو هزار و ۴۹۶ واحد تولیدی درسال۹۶ در این استان، گفت:در سال جاری نیز باید این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گیلان که در استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: اینکه در راستای حمایت از کالای ایرانی  تنها به برگزاری جلسات بپردازیم و نتیجه از آن حاصل نشود کافی نیست.

وی به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: نیازمند گام های جدی از سوی مسئولان در راستای تحقق شعار سال هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید زمینه بهره گیری حداکثری از ظرفیت و پتانسیل های موجود برای تولید کالا در داخل کشور و به ویژه استان را فراهم کنیم، افزود: موضوع حمایت از کالای ایرانی صرفا با برگزاری جلسات و دور هم نشینی مسئولان حل نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چه در حوزه تولید کالا و چه مصرف باید نگاه جدی تری به این موضوع شود، خاطرنشان کرد: در حوزه مصرف انتظار داریم همه بخش های که می توانند مصرف کننده کالاهای تولید داخل استان و ایران باشند این موضوع را رعایت و از کالاهای داخلی استفاده کنند.

سالاری همچنین بر ضرورت ایجاد تعصب در راستای استفاده از کالاهای داخلی نیز تأکید کرد و یادآورشد: حرکت در این مسیر سبب رونق بخش تولید، بهبود وضعیت اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف می شود.

وی از همه مدیران و مسئولان دستگاه های داخلی خواست تا بر خرید کالاهای مصرفی دستگاه های مطبوعه خود نظارت داشته و اولویت را در خرید کالای ایرانی و گیلانی قرار دهند تا به رونق بخش تولید نیز کمک شود.

استاندار گیلان ضمن اعلام رضایت از عملکرد کارگروه رفع موانع در استان به پرداخت هزار و ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: این تسهیلات به دو هزار و ۴۹۶ واحد تولیدی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ موفق شدیم بیش از سهیمه استان در سال ۹۶ اعتبارات در حوزه رفع موانع تولید جذب کنیم، افزود: باید با تلاش همه جانبه این مسیر را در سال جاری نیز ادامه دهیم.

سالاری همچنین به وجود برخی مشکلات در حوزه کارگری نیز اشاره و خواستار توجه مدیران به حل این مشکلات شد و گفت: خوشبختانه تعامل و همگرایی دستگاه های قضایی، نظارتی و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و می توانیم با ایجاد حس مسئولیت سبب رفع مشکلات موجود در حوزه تولید می شویم.

ک
انتهای پیام/3

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads