کد خبر: 168441 - تاریخ: یکشنبه، 10 ژوئن 2018 - 15:27

«یاران آتنا» در رقابت‌های چهارجانبه فوتبال بانوان قهرمان شد/ اهدا کاپ قهرمانی به مادر آتنا محمدی

مسابقات چهارجانبه فوتبال جام رمضان بانوان روز گذشته به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره‌ آتنا محمدی دروازبان تیم  منحل شده‌ی ملوان در چمن مصنوعی پهلوان رضا تقی‌خواه خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات چهارجانبه فوتبال جام رمضان بانوان روز گذشته به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره‌ آتنا محمدی دروازبان تیم  منحل شده‌ی ملوان در چمن مصنوعی پهلوان رضا تقی‌خواه خمام با حضور تیم‌هایی همچون یاران آتنا «بندرانزلی»، سپیدرود لیچاه «لشت‌نشا»، اکباتان خمام و حجاب رشت برگزار شد.

در نخستین بازی این دوره از مسابقات تیم‌های فوتبال تیم‌های اکباتان خمام و سپیدرود لیچاه لشت نشا به مصاف هم رفتند که در پایان این نماینده خمام  بود که موفق شد با نتیجه مقتدرانه سه بر یک از سد حریف خود بگذرد و فینالیست شود.

اما در دومین دیدار این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال  آتنا و حجاب رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار ۲ بر ۰ به نفع یاران آتنا خاتمه یافت.

در ادامه بازی رده‌بندی بین تیم‌های سپیدرود لیچاه لشت نشا و حجاب رشت قرار گرفت که در نهایت این تیم حجاب رشت بود که توانست با نتیجه‌ ۵ بر ۱ این حریف را شکست دادو به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

در بازی فینال  این مسابقه یاران آتنا توانست با نتیجه مقتدرانه 12 بر 2  تیم اکباتان خمام را شکست داده و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

به گزارش خوبان خبر، از بازیکنان حاظر در این مسابقات به مریم ایراندوست «سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران»، سارا قمی «خانم گل فوتبال بانوان ایران»، زهرا معصومی، معصومه حسرتی، پگاه نوری، ‫هاجر شاه‌ملک‌پور، مژده وثوق و مینا قنبرزاده می توان اشاره نمود.

گفتنی است،کاپ قهرمانی این‌مسابقات از سوی تیم یاران آتنا به مادر  آتنا محمدی «دروازه‌بان تیم منحل شده‌ی ملوان» که به دلیل ایست قلبی در گذشت اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام/233232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads