کد خبر: 168170 - تاریخ: چهارشنبه، 6 ژوئن 2018 - 10:35

در شب بیست و یکمین ماه مبارک رمضان انجام شد:

برپایی سفره افطاری ایتام در خمام/ توزیع سبد غذایی برای 60خانوار

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) خمام با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان برای ایتام و نیازمندان، تصریح کرد: هم‌زمان با بیست و یکمین از ماه مبارک رمضان، ۶۰ نفر از ایتام و مادران تحت حمایت کمیته امداد خمام مهمان ضیافت افطار بخشداری خمام و پلیس راه رشت به انزلی شدند.

به گزارش خوبان؛ علی جمشیدی رئیس کمیته امداد خمینی (ره) خمام شب گذشته در حاشیه تدارک برگزاری ضیافت افطار برای ایتام و محرومان در مسجد سیدالشهدای این بخش اظهار داشت: کمیته امداد به‌عنوان متولی رسیدگی به امور مستمندان و نیازمندان تنها در صورتی موفق است که مردم و نهادهای مردمی وارد صحنه شده و این نهاد را یاری کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و به‌منظور بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلف مردمی مانند برگزاری ضیافت افطاری و اطعام نیازمندان با مشارکت خیران در سطح بخش برگزار می‌شود.

 رئیس کمیته امداد خمینی (ره) خمام با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان برای ایتام و نیازمندان، تصریح کرد: هم‌زمان با شب بیست و یکمین از ماه مبارک رمضان، 60  نفر از ایتام و مادران تحت حمایت کمیته امداد خمام  مهمان ضیافت افطار بخشداری خمام و پلیس راه رشت به انزلی شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه  امشب نیز سبد کالا بین 60 نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) بخش خمام توزیع شد، افزود:این سبد کالا شامل اقلامی مانند مرغ ،خرما، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که ارزش ریالی این کالاهای اهدایی 500000 ریالی بوده است و از محل مساعدت‌های نقدی خیران و نیکوکاران و حامیان طرح اکرام ایتام تهیه بین مددجویان نیازمند توزیع شد.

 

 

انتهای پیام/56566


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads