کد خبر: 168024 - تاریخ: شنبه، 2 ژوئن 2018 - 17:58

به همت کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین:

سفره افطاری ساده در تازه آباد خواچکین پهن شد + تصاویر

شب گذشته نیز کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین در مدرسه مریم علی نژاد در جمعی صمیمی برای دویست نفر از روزه‌داران و میهمانان خدا تدارک افطاری دیدند.

به گزارش خوبان؛ سفره‌هایشان ساده و بی‌آلایش است، چند خرما، یک قرص نان، یک پیاله آش، پنیر و سبزی، نه از تکلف خبری است و نه از چشم‌وهم‌چشمی‌های ریاکارانه؛ بفرمایید افطار به‌شرط سادگی.

سال گذشته کمپین «افطاری ساده» باهدف تقویت و گسترش سبک زندگی اسلامی خانواده‌های ایرانی راه‌اندازی شد که در آن مردم را به برگزاری سنت حسنه افطاری‌های ساده به‌صورت عمومی تشویق می‌کرد.

رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کردند و سال گذشته و امسال از خبرهایی که از جای‌جای ایران اسلامی می‌رسد، نشان‌دهنده توسعه سنت حسنه افطاری‌های ساده و بی‌ریا است.

این در حالی است که متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد رنگ باختن سادگی در سفره‌های افطار بودیم به‌گونه‌ای که تجملاتی برگزار شدن مهمانی‌ها در این ماه مبارک بسیار رو به گسترش بود و رقابت، تفاخر و ریا وارد سفره‌های افطار شده بود.

شب گذشته نیز کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین در مدرسه مریم علی نژاد تازه آباد خواچکین  در جمعی صمیمی برای دویست نفر از روزه‌داران و میهمانان خدا تدارک افطاری دیدند.

 

انتهای پیام/5121


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads