کد خبر: 167741 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 می 2018 - 09:23

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

حدود 70 درصد مصرف گاز اردیبهشت در گیلان متعلق به نیروگاه ها و صنایع بوده است

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف 522 ميليون مترمکعب گاز در ارديبهشت امسال در استان خبر داد.

به گزارش خوبان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف 522 ميليون مترمکعب گاز در ارديبهشت امسال در استان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: مصرف گاز در ارديبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشته است که با توجه به جذب بیش از 50 هزار مشترک جدید آماری بسیار مناسب می باشد.

حسین اکبر ادامه داد: مصرف گاز در بخش خانگي با 4 میلیون مترمکعب کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 135 میلیون مترمکعب در اردیبهشت رسیده است كه اين مهم نشان از نهادينه شدن فرهنگ مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي در سراسر استان دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: اجرای طرح سفیران انرژی و همکاری شایسته فرمانداری ها، صدا وسیما، رسانه ها و سایر سازمان های تبلیغی در جهت اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی سبب این کاهش مصرف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به صرفه جويي هاي صورت گرفته توسط مشترکین خانگی گاز در استان، شركت گاز استان گيلان توانست در اردیبهشت امسال با افزایشی 20 میلیون مترمکعبی، 349 میلیون مترمکعب گاز به بخش های صنعتی و نیروگاهی استان تزریق نماید و می توان گفت این حمایت از صنایع استان نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: حدود 57 درصد از مجموع مصرف گاز در استان در اردیبهشت امسال متعلق به بخش نیروگاهی می باشد و بخش های خانگی، صنعتی، حمل و نقل و تجاری هر کدام با 26، 10، 4 و 3 درصد در رده های بعدی مصرف گاز قرار دارند.

حسین اکبر در پايان گفت: بر اساس پیش بینی های بعمل آمده تا هفته دولت 97 ، پنج بخش مشترکین گاز در استان در حدود یک میلیارد و 530 میلیون مترمکعب گاز مصرف خواهند نمود.

 

 

انتهای پیام/451


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads