کد خبر: 167699 - تاریخ: دوشنبه، 28 می 2018 - 09:39

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان:

شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم جلوه ای از مشارکت قوای سه گانه است

جان احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در نشست توجیهی برنامه های شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان، پیشگیری از وقوع جرم را امری فراقوه ای عنوان نمود و تصریح کرد: تمامی سازمانها مکلفند که به سهم خود در این مهم مشارکت داشته باشند.

به گزارش خوبان، نشست توجیهی برنامه های شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان با حضور دکتر آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و جمعی از مدیران دستگاه های مسئول صبح امروز در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد.

جان احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این نشست پیشگیری از وقوع جرم را  امری فراقوه ای عنوان نمود  و تصریح کرد:  تمامی سازمانها مکلفند که به سهم خود در این مهم مشارکت داشته باشند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم  جلوه ای از مشارکت قوای سه گانه می باشد اظهار داشت: تفاهم نامه هایی نیز در سطح ملی بین دستگاه قضایی و  وزرا به امضا رسیده است که به استان ها ابلاغ می شود.

وی با بیان چشم اندازی از برنامه های این شورا در سال 97 گفت: این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، قضایی، وضعی امنیتی و اطلاع رسانی پیش بینی شده است که امیدواریم با اجرای این برنامه ها با مشارکت مردم، بتوانیم گام بلندی در پیشگیری از وقوع جرائم در استان برداریم.

انتهای پیما/451


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads