کد خبر: 167660 - تاریخ: یکشنبه، 27 می 2018 - 17:25

نامه سرگشاده رئیس شورای شهرستان رشت به استاندار گیلان

درپی آغاز احداث جایگاههای سوخت تک سلولی در پیاده رو ها و نگرانی های جایگاه داران شهرستان رشت نسبت به این موضوع حجت جذب رئیس شورای شهرستان رشت طی نامه ای سرگشاده به استاندار گیلان نگرانی های این صنف را با دکتر مصطفی سالاری مطرح کرد.

به گزارش خوبان، درپی آغاز احداث جایگاههای سوخت تک سلولی در پیاده رو ها و نگرانی های جایگاه داران شهرستان رشت نسبت به این موضوع حجت جذب رئیس شورای شهرستان رشت طی نامه ای سرگشاده به استاندار گیلان نگرانی های این صنف را با دکتر مصطفی سالاری مطرح کرد.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:
جناب دکتر مصطفی سالاری
استاندار محترم گیلان
سلام علیکم
حضور نیمه شبانه جمعی ازصاحبان جایگاههای سوخت وبنزین دردفترکار اینجانب در شبهای ماه مبارک رمضان نشان ازدغدغه وبیکاری تعداد زیادی از کارگران و فرار سرمایه های قدیمی شهرستان رشت باعث شد تا پاسی از شب به درد دل بخشی از مردم و اهالی خوب شهرم بنشینم وباتمام وجود گوش بسپارم و حسرت بخورم که چرا در شهری که خداوند متعال نعمت های زیادی داده این همه مشکلات باعث بلاتکلیفی اهالی خوب شهر باشد.

درد دلی که نشان از بلاتکلیفی سرمایه ها و تجربه انسانهایی بوده که میراث چندین ساله پدران خود رابه همراه دارند. درد دلی که نشان ازبسته شدن بخش دیگر از صنعت خدمات رسانی استان رابه ارمغان می آورد. بله جایگاه های سوخت و بیکار شدن تعداد زیادی ازکارگران این جایگاه ها ومشکلات خانواده آنها.

برادر بزرگوار شاید بدلیل مشغلات کاری شما این موضوع مهم فراموش شده است، امااینجانب بنابه وظیفه شغلی و نمایندگی مردم مطالبی را به حضورتان ارائه می نمایم.

شرکت پتروآیرپک کارآفرینان پارسیان مجری طرح جایگاه سوخت تک سلولی بنزین در پیاده روها می باشد که شرکتی اصفهانی است و در نظر دارد طبق توافقات انجام شده ۱۵ جایگاه سه الی چهار سکویی را در مناطق مختلف شهر نصب نماید.

اما نکته اینجاست: آیا ما دراین استان نیاز به جنین پروژه ای داریم؟

آقای استاندار لازم است بدانید درحال حاضر در شهرستان رشت ۳۱ جایگاه سوخت وجود دارد که باظرفیت ۳۵ الی ۴۰ درصدی کار می کنند و در حدود ۳۲۰ نفر کارگر در حال کار هستند. بگذریم که متوسط سرمایه شامل زمین و تاسیسات و امکانات حدود چندین میلیارد تومان می باشد. آیا می دانید در شهر تهران با جمعیت ۱۳ میلیونی فقط ۲۶۷ جایگاه سوخت دارد اما در کل استان گیلان باجمعیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفره ۱۲۰ جایگاه وجود دارد که اگر تناسب هم بگیریم ورود جایگاه تک سلولی جدیدکاملا بی معناست.

و اینکه روزانه بسیاری از مردم از وضعیت خیابان ها وبافت فرسوده آن اعتراض داشته و هنوز ما با مشکل بزرگ ترافیک و پارکینگ روبرو هستیم.

ای کاش مشاورین حضرتعالی تحقیقات دقیق تری دراین خصوص انجام داده و فرصتی به جایگاه داران به جهت ارائه طرحهای خود و حتی گفتن درد دلهایشان می دادند.

به هرحال از جنابعالی با سوابق مدیریتان انتظار میرود که مانع اجراء این پروژه شده و همواره مدافع منافع مردم فهیم گیلان باشید.

برادر شما حجت جذب

منبع: خزرآنلاین

انتهای پیام/45

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads