کد خبر: 167625 - تاریخ: یکشنبه، 27 می 2018 - 09:15

فینال لیگ قهرمانان اروپا|هت‌تریک قهرمانی رئال مادرید با ۳ گل خاص

سیزدهمین و سومین قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان با یک پیروزی شیرین در دیداری جذاب و پرحادثه ثبت شد.

به گزارش خوبان، دیدار فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 شب گذشته (شنبه) به‌وقت تهران به‌میزبانی ورزشگاه المپیسکی کیف و به‌قضاوت میلوارد مازیچ صرب برگزار شد و تیم رئال مادرید با برتری 3 بر یک مقابل لیورپول برای سیزدهمین بار قهرمان معتبرترین جام باشگاهی قاره سبز شد. این پیروزی همچنین سومین قهرمانی پیاپی کهکشانی‌ها با سرمربیگری زیدان در لیگ قهرمانان محسوب می‌شد که از این جهت برای اولین بار در تاریخ رقم خورد تا نام رئال مادرید و سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان در برگی زرین از تاریخ فوتبال نوشته و مرد فرانسوی تاریخ‌ساز شود. پیش از این تیم‌های آژاکس در سال‌های 3-1971 و بایرن مونیخ در سال‌های 6-1974 سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند اما با این تفاوت که برخلاف رئال مادرید، این افتخار را با یک مربی کسب نکرده‌اند.

پس از اتفاقات نیمه اول و مصدومیت صلاح از یک سو و کارواخال از سوی دیگر، اشتباه عجیب کاریوس که به‌قصد ارسال پاس توپ را به پای بنزما کوبید، گل بازیکن فرانسوی در دقیقه 51 برای رئال مادرید را در پی داشت. این گل پیامد ضربه‌ای بود که ایسکو به تیر دروازه لیورپول زد.

4 دقیقه پس از گل اول، مانه در دقیقه 55 گل تساوی لیورپول را به‌ثمر رساند اما این پایان کار نبود و بیل بلافاصله پس از ورود به زمین به‌جای ایسکو در دقیقه 64 با یک ضربه برگردان زیبا گل دوم رئال مادرید را به‌ثمر رساند. در ادامه حملات لیورپول از جمله ضربه‌ مانه به تیر دروازه ثمری نداشت.

در یک‌سوم پایانی بازی کاریوس، دروازه‌بان لیورپول پس از چند دفع توپ، روی شوت بیل عکس‌العمل بدی داشت و گل سوم رئال به‌راحتی به‌ثمر رسید تا شاهد 3 گل خاص و به‌نوعی استثنایی رئال مادرید در این بازی باشیم.

اواخر بازی هم رونالدو در موقعیتی مناسب داخل محوطه جریمه لیورپول با هجوم یک جیمی جامپ به زمین ناکام ماند.

در نهایت رئال مادرید با برتری  3 بر یک برای سیزدهمین بار و سومین بار متوالی به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسید تا زیدان در سومین سال مربیگری در سطح حرفه‌ای به اولین مربی فاتح 3 دوره متوالی لیگ قهرمانان تبدیل شود.

انتهای پیام/*


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads