کد خبر: 167611 - تاریخ: شنبه، 26 می 2018 - 13:54

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان:

مسابقه کتابخوانی نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(س) برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: همزمان با بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین15خرداد مسابقه کتابخوانی نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(س) ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش خوبان، نشست کمیته گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد با حضور دکتر هادی نوری, مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، معاون توسعه کتابخانه ها و همکاری ها، فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید املاکی(کارکنان کتابخانه های عمومی استان) و مسئولین روابط عمومی، امور فرهنگی، حراست و اداره همکاری ها و امور کتابخانه های عمومی برگزار شد.
در این جلسه در خصوص برنامه های کتابخانه های عمومی استان در بیست و نهمین سالگرد رحلت ناجگداز بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین 15خرداد تصمیم گیری و بر مشارکت فعال کتابداران در این برنامه ها تاکید شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه تبیین شخصیت برجسته امام راحل در این ایام را یکی از اصلی ترین اهداف مجموعه عنوان و بر ضرورت استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در کتابخانه های در رسیدن به این هدف تاکید کرد.
مسابقه کتابخوانی “نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(س)”
دکتر هادی نوری همچنین در این نشست یکی از مهمترین برنامه های ویژه ایام رحلت امام برگزاری مسابقه کتابخوانی “نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(س)”ویژه کتابداران استان عنوان و تاکید کرد: کتابداران علاقمند به شرکت در این مسابقه با ورود به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان می توانند تا پایان خردادماه سالجاری با مراجعه به پایگاه خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان gilanpl.ir در این مسابقه کتابخوانی شرکت نمایند.
برگزاری نشست بررسی شخصیت و سبک زندگی امام راحل
نوری به برگزاری نشست بررسی سیره زندگی امام راحل با حضور و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندر انزلی و از اساتید حوزه و دانشگاه، روز یکشنبه 13 خرداد ماه ساعت30/10در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز اشاره کرد.
گفتنی است برگزاری نمایشگاه کتاب یاد یار و آثار مختلف با موضوع امام و مبارزات انقلابی مردم و نیز برگزاری نشست های کتاب خوان بخش دیگری از برنامه های گرامیداشت بیست و نهمین سالگروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین 15خرداد خواهد بود.

 

انتهای پیام/12332


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads