کد خبر: 167518 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 می 2018 - 21:29

کسب مدال طلا توسط پاراتکواندوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا 2018

پاراتکواندوکار گیلانی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 با برتری مقابل رقیب روسی به مدال طلا دست‌یافت.

به گزارش خوبان، مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در وزن منفی 75 کیلوگرم با حضور 16 هوگو پوش امروز (پنجشنبه) آغاز شد و مهدی پور رهنما با رنکینگ نخست جهانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، وی در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف یامونا کومار پاسوان از هندوستان با رنکینگ جهانی 18 رفت و با نتیجه قاطعانه 22 بر دو به پیروزی دست‌یافت.

پاراتکواندوکار گیلانی در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف لین جوزف از بریتانیا با رنکینگ جهانی 27 رفت و با نتیجه 24 بر سه به برتری دست‌یافت، وی در مرحله نیمه پایانی با نتیجه 28 بر 23 مقابل رقیب قدرتمند خود، فاتح سلیک از ترکیه با رنکینگ جهانی چهار به برتری دست‌یافت و به فینال مسابقات رسید.

پور رهنما که با کسب سه پیروزی پیاپی موفق شد به فینال مسابقات هوشیمینه راه یابد در دیدار فینال به مصاف رقیب قدرتمند روسی رفت و با پیروزی قاطعانه 26 بر شش به مدال طلا دست‌یافت.

در این وزن، علیرضا بخت دیگر نماینده ایران در گام نخست به مصاف نیشان امیرعلی از قزاقستان رفت و با نتیجه 35 بر 21 به برتری دست‌یافت، وی در مرحله یک‌هشتم پایانی با شکست 27 بر 37 مقابل ولادیمیر فئوفانوف از روسیه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads