کد خبر: 167400 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 می 2018 - 16:18

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

توسعه آموزش مجازی برای عموم مردم جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت، ضروری است

شصت و نهمین جلسه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با محوریت بررسی پروژهای استراتژیک حوزه سلامت، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد و طی آن رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، توسعه آموزش مجازی برای عموم مردم را جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت، امری ضروری برشمرد.

به گزارش خوبان، یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: راه اندازی دانشکده مجازی به منظور توسعه آموزش در حوزه سلامت، یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است. در این زمینه، ساختاری که امروز برای تشکیل دانشکده مجازی ترسیم شده است، نشان دهنده رشد و پیشرفت در این حوزه است .
وی توسعه آموزش مجازی برای عموم مردم را جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت، ضروری دانست و خاطر نشان کرد: آموزش مجازی علاوه بر حوزه معاونت آموزشی، باید در تمامی سطوح دانشگاه از جمله برای مدیران و کارکنان نیز اجرایی شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از طراحی و تولید نرم افزاری برای استفاده در کانون های سلامت محله خبر داد و افزود: این نرم افزار، شامل بررسی سن و وضعیت جسمی هر خانواده که امکان ثبت این بررسی ها در آن وجود دارد. وی این اقدام را، گامی مهم به سوی استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات در حوزه سلامت برشمرد.
 یوسف زاده چابک، مبحث سند انتقال به دانشگاه نسل سوم و پیشرو بودن در این عرصه را مهمترین مساله دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و افزود: در این راستا، راه اندازی مجتمع فناوری های پیشرفته، تشکیل کارگروه سلول های بنیادی و واحدهای رشد فناوری، از گام های اساسی برداشته شده در این خصوص، است.
این مقام مسوول، استفاده از تمامی ظرفیت های استان را برای ارتقای حوزه سلامت و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم، ضروری دانست و تاکید کرد: باید از تمامی پتانسیل های سیاسی و اجتماعی استان برای تحقق پیشرو بودن در دانشگاه نسل سوم استفاده کرد. چون ایجاد شرکت های دانش بنیان و دانشگاه مولد کسب و کار در مقطع کنونی برای جامعه بسیار کارساز خواهد بود./ن.م

انتهای پیام/451156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads