کد خبر: 167397 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 می 2018 - 15:21

مدیرعامل ستاد دیه گیلان:

حضور ۹۰۰زندانی جرائم غیرعمد درگیلان/۹۰میلیارد برای آزادی نیاز است

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با اشاره به حضور ۹۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های این استان، گفت: برای آزادی این تعداد زندانی به ۹۰ میلیارد تومان پول نیاز است.

به گزارش خوبان ، حمید کامران زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته با همت و مشارکت شهروندان خیر و نیکوکار گیلانی هزار و ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۸۵ نفر با کمک های مستقیم گیلانیان آزاد شده اند، افزود: کمک های مستقیم بدین معنا است که خیران با حضور در جشن های گلریزان و یا پرداختن کمک های خود در طول سال موجبات آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می کنند.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با اشاره به وجود ۹۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان، گفت: برای آزادی این زندانیان نیازمند ۹۰ میلیارد تومان پول هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه صحبت با شاکیان پرونده ها و جلب رضایت آنها یکی از برنامه های ستاد دیه استان گیلان در طول سال است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته در همین راستا موفق به جلب ۹۶ درصدی رضایت برای چنین محکومیت های از شاکیان شدیم.

کامران زاده همچنین با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان در استان گیلان، تصریح کرد: این جشن ها در استان گیلان از ۱۲ لغایت ۲۸ ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گفته این مسئول جشن گلریزان در شهر رشت نیز در روز ۱۳ ماه مبارک رمضان انجام می شود.

 

انتهای پیام/45166


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads