کد خبر: 167287 - تاریخ: یکشنبه، 20 می 2018 - 10:06

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

وضعیت ایستگاه دفن زباله رشت بحرانی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط ایستگاه زباله سراوان رشت در حالتی بحرانی قرار دارد و این معضل نیازمند اقدامات عملی است.

به گزارش  خوبان ، محمدصادق حسنی  در جلسه ساماندهی پسماند و جلسه پیگیری اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: تداوم‌ و پیگیری جلسات حل معضلات شهرستان رشت اقدامی ارزنده و سازنده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تداوم برگزاری جلسات پسماند شهرستان رشت موجب ایجاد شفافیت در اقدامات می‌شود گفت: با توجه به وضعیت بحرانی ایستگاه‌ زباله سراوان در حال حاضر زمان تصمیم‌گیری و بیان پیشنهاد نیست و این حوزه نیازمند اقدامات عملی است.

حسنی با بیان اینکه قرارداد تصفیه‌خانه شیرابه ایستگاه زباله سراوان باید قبل از انعقاد قرارداد مورد کارشناسی و بازبینی قرار می‌گرفت خاطرنشان کرد: مقوله ساماندهی ایستگاه زباله سراوان مبحثی ملی است و این حساسیت باید از سوی مدیران مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معضل زباله ایستگاه سراوان مقوله‌ای عادی و روزمره نیست و حساسیت شرایط بحرانی این منطقه باید از سوی مدیران جدی گرفته شود تصریح کرد: دیدگاه مسئولان نظارتی، اجرایی و پیمانکاران در ساماندهی ایستگاه زباله سراوان نیازمند تغییر است.

حسنی با بیان اینکه با توجه به شرایط بحرانی منطقه سراوان مدیران نظارتی نباید در حال حاضر در خصوص قطع درختان زمین تصفیه‌خانه، مصالح و مواد اولیه با یکدیگر بحث کنند گفت: تسهیل در روند ساماندهی ایستگاه زباله سراوان نیازمند همت جدی و تغییر دیدگاه در مدیران و پیمانکاران است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر 100 درصد شرایط برای حل معضلات ایستگاه زباله سراوان فراهم شود باز حل مشکلات این حوزه به‌راحتی قابل انجام نیست گفت: شرایط کنونی ایستگاه زباله سراوان در حالتی بحرانی قرار دارد و این معضل نیازمند اقدامات عملی است.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads