کد خبر: 167167 - تاریخ: جمعه، 18 می 2018 - 10:57

با حضور ۵ شطرنجباز خمامی؛

مسابقات شطرنج جام رمضان استان گیلان برگزار شد

دومین دوره مسابقات شطرنج جام رمضان رشت روز گذشته با حضور شطرنج‌بازان شهرهای مختلف کشور در سالن یادگار امام رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ دومین دوره مسابقات شطرنج جام رمضان رشت روز گذشته با حضور شطرنج‌بازان شهرهای مختلف کشور در سالن یادگار امام رشت برگزار شد.

در این رقابت‌ها 165 شطرنج‌باز در 9 دور و به‌صورت برق‌آسا در زمان پنج‌دقیقه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، سه ثانیه پاداش برای هر حرکت در این رقابت‌ها که تحت قوانین فدراسیون جهانی برگزار شد، اعمال شد،پوریا اقدام، علی علی‌ محمدی‌نژاد شایان احمدی، فرامین شمس و بهرام خیرخواه ۵ شطرنجباز خمامی حاضر در این مسابقات بودند که در گروه‌های سنی مختلف   این پیکارها به مصاف حریفان خود رفتند که پوریا اقدام  با 7  امتیاز به دلیل پوئن شکنی به رتبه‌ی هشتم دست یافت و بهترین عملکرد را در بین شطرنجبازان خمامی از خود خود کرد که به‌ عنوان دومین شطرنجباز برتر زیر ریتینگ ۲۰۰۰ توسط مسئولین برگزار کننده این مسابقات تجلیل شد.

امیررضا پوررمضانعلی مسئول برگزاری مسابقه جام رمضان با اعلام اینکه سطح کیفی جام رمضان بالابود اظهار کرد: در این مسابقات یک استاد بزرگ، سه استاد بین‌المللی و هفت استاد فدراسیون جهانی از شهرهای مختلف ایران حضور داشتند و بازی‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 165 شرکت‌کننده در این جام حضور داشتند تصریح کرد: استاد بین‌المللی سید خلیل موسوی موفق شد عنوان قهرمانی جام را به دست آورد، آرش طاهباز، علی راست بد، مهراب خوش‌کلام و شاهین ساده به ترتیب مقام‌های دوم تا پنجم را کسب کردند

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: به پنج نفر برتر جام، علاوه بر مدال جوایز نقدی اهدا شد؛ افزون بر این، به نفرات برتر رنکینگ زیر 1700 و 1500 و رده سنی پیشکسوتان جام و مدال اهدا شد.

به گزارش خوبان خبر؛ در پایان جام به پنج نفر برتر مسابقات، نفر برتر پیشکسوتان، نفر برتر بانوان، سه نفر برتر زیر 2000، سه نفر برتر زیر 1700 و نفر برتر زیر 1500 جوایزی اهدا شد؛ همچنین به سه نفر برتر رده‌های سنی 8، 10 و 12 بانوان و آقایان حکم و مدال اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام/4133213


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads