کد خبر: 167127 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 می 2018 - 22:56

برترین گلزن گیلانی آسیا:

انتظارمان پخش مستقیم دیدار فینال بود / از دست دادن خانم گلی آسیا به دلیل پاس گل کم‌تر

برترین گلزن گیلانی مسابقات آسیایی 2018 تایلند گفت: در مسابقات آسیایی 2018 تایلند موفق شدم 9 گل به ثمر برسانم و دو پاس گل بدهم؛ تنها به دلیل یک پاس گل کمتر، خانم گلی مسابقات را از دست دادم.

به گزارش خوبان، فاطمه اعتدادی با اشاره با سطح بالای مسابقات آسیایی تایلند اظهار کرد: کیفیت این رقابت‌ها به‌مراتب بالاتر از دوره‌های گذشته بوده است و تیم‌های مدعی، باکیفیت بالاتر در این جام حضور پیدا کردند؛ چین و ژاپن مهم‌ترین رقیب ایران در این مسابقات بودند که بازی سختی مقابل این تیم‌ها برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برای تک‌تک بازی‌ها برنامه داشتیم افزود: تمامی رقبا در این جام قدرتمند ظاهر شدند؛ به‌عنوان‌مثال پیروزی پنج‌ بر صفر مقابل ویتنام را مدیون هوش بالای کادر فنی هستیم؛ همین ویتنام در دیدار رده‌بندی توانست تیم قدرتمند تایلند را با تساوی بدون گل متوقف کند و در ضربات پنالتی شکست خورد.

ملی‌پوش گیلانی فوتسال بانوان با اشاره اینکه حساب بازی فینال از سایر دیدارها جداست تصریح کرد: در دیدار فینال مطابق دستور کادر فنی، هدفمان کنترل بازی در نیمه نخست و گلزنی در توپ‌های برگشتی بود؛ در نیمه دوم توانستیم با زدن نخستین گل، خط دفاعی ژاپنی‌ها را درهم بشکنیم و در ادامه با زدن گل‌های بیشتر نبض بازی را در دست بگیریم.

اعتدادی با گلایه از عدم پخش بازی‌های این تیم در مسابقات آسیایی تایلند گفت: بازیکنان ایرانی در مسابقات با پوشش کامل اسلامی به میدان می‌روند و دست‌کم انتظارمان این بود که دیدار فینالمان مقابل ژاپن به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی ایران پخش شود، پخش زنده مسابقات باعث می‌شود که همه بازیکنان دیده شوند و تنها گل زنان بولد نشوند، برای موفقیت یک تیم همه بازیکنان زحمت می‌کشند.

خانم گل گیلانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: دیدارهای لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی پخش زنده نمی‌شود که بازیکنان باحجاب کامل اسلامی در زمین حاضر می‌شوند؛ پخش زنده مسابقات علاوه بر اینکه باعث می‌شود انگیزه بازیکنان افزایش یابد می‌تواند باعث شود اسپانسرها رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این لیگ را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه قرارداد کل بازیکنان یک تیم فوتسال در بخش بانوان به‌اندازه یک فوتبالیست نمی‌شود گفت: به‌عنوان یک ملی‌پوش و خانم گل مسابقات قراردادی ۳۵ میلیون تومانی با دانشگاه آزاد داشتم این در حالی است که بازیکنان سکونشین فوتبال در بخش مردان قراردادی به‌مراتب بالاتر دارند و پخش زنده مسابقات می‌تواند باعث بالا رفتن قرارداد بازیکنان شود.

اعتدادی باب یان اینکه برای قهرمانی در مسابقات آسیایی تایلند ۱۲۰۰ دلار پاداش تعیین شد افزود: ۷۰۰ دلار از این پاداش پیش از مسابقه فینال به بازیکنان پرداخت شد و مابقی آن قرار است ظرف روزهای آینده به بازیکنان داده شود؛ این پاداش برای قهرمانی در آسیا کافی نیست و به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند هزینه‌های مادی و معنوی بازیکنان را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه قسمت نبود در بازی فینال گلزنی کند گفت: در دیدار فینال همانند سایر مسابقات جام، تفکرات سرمربی تیم را به‌خوبی در زمین اجرا کردم و توانستم نمره قبولی از سوی کادر فنی بگیرم؛ علاوه بر خانم گلی مسابقات، کاندید برترین بازیکن جام بودم و خوشحالم که عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته و دینم را به کشورم ادا کنم.

ملی‌پوش گیلانی فوتسال بانوان با اذعان به اینکه تنها به دلیل یک پاس گل کمتر، خانم گلی بازی‌ها را از دست داد گفت: در این مسابقات موفق شدم ۹ گل به ثمر برسانم که هم تعداد گل‌های سارا شیر بیگی و آنا آمیشیرو از ژاپن است؛ طبق قانون فوتسال آسیا هنگامی‌که تعداد گل‌ها یکسان باشد ملاک را تعداد پاس‌های گل قرار می‌دهند که شیر بیگی با سه پاس گل موفق شد خانم گلی رقابت‌ها را کسب کند.

برترین گل زن فوتسال بانوان آسیا گفت: تلخی عدم کسب خانم گلی مسابقات خیلی زود در هیاهوی شادی قهرمانی جام از بین رفت و مدال طلای مسابقات آسیایی تایلند شیرینی و حلاوت خاصی دارد که غیرقابل‌توصیف است.

منبع: فارس

انتهای پیام/83223


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads