کد خبر: 166980 - تاریخ: چهارشنبه، 16 می 2018 - 09:41

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد :

برپایی 150سفره‌ افطاری در گیلان / پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین در انتظار حمایت نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی را تشریح کرد .

به گزارش خوبان خبر ، علیرضا محمدی ، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تأکید بر همدلی و همراهی بیش‌ازپیش نیکوکاران با نیازمندان در این ماه پربرکت ، گفت : خیران گیلانی همواره در کمک به ایتام و نیازمندان و برپایی سفره‌های افطاری پیشتاز بوده‌اند و انتظار می‌رود امسال هم در ماه مبارک رمضان شاهد حضور پررنگ نیکوکاران در برنامه‌های مختلف کمیته امداد باشیم .

وی تقویت فرهنگ اکرام ایتام و رسیدگی بیشتر به نیازمندان را از برنامه‌های ‌ویژه کمیته امداد گیلان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود : در حال حاضر پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند که توسط 25 هزار نیکوکار حمایت می‌شوند و 10هزار فرزند محسنین فاقد حامی هم در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

محمدی بابیان اینکه ‌مردم نوع‌دوست گیلان در تمام ایام سال و به‌ویژه در ماه مبارک رمضان کمک‌های خود را به ایتام و نیازمندان اهداء می‌کنند یادآور شد : سال گذشته استان گیلان مقام نخست کشوری را در برپایی سفره‌های افطاری کسب کرد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ماه مبارک رمضان تصریح کرد : برپایی 150سفره افطاری با مشارکت خیران در استان ، توزیع پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ، اهداء هزار سبد غذایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ازجمله برنامه‌هایی است که برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است .

وی اجرای برنامه شوق دیدار و ملاقات گروهی و انفرادی 800 نفر از حامیان با ایتام ، جذب سه هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت : اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان هر شهرستان در منازل مددجویان و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها هم در دستور کار این نهاد درماه مبارک رمضان قرار دارد .

محمدی از مشارکت دیگر سازمان‌ها و نهادهای مذهبی گیلان در طرح‌های اکرام ایتام خبر داد و افزود :‌ برای اجرای این برنامه‌ها تفاهم‌نامه‌های مشترکی بین کمیته امداد و سازمان‌هایی مانند تبلیغات اسلامی،‌ اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه گیلان به امضاء رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه صد درصد هزینه‌های مربوط به اکرام و برپایی سفره‌های افطاری توسط خود خیران تأمین می‌شود اظهار کرد :‌ مشکلاتی نظیر مسکن،‌ پوشاک،‌ تغذیه،‌ مسائل آموزشی و بهداشتی هم از مواردی است که اقشار آسیب‌پذیر در آن به‌شدت نیازمند مساعدت دستگاه‌ها و خیران هستند.

وی از برگزاری همایش بزرگ گیلانیان مقیم تهران در نیمه ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و افزود : این همایش برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های خیران گیلانی مقیم تهران جهت کمک و یاری‌رساندن هرچه بیشتر به نیازمندان در تاریخ 9 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/32132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads