کد خبر: 166909 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 می 2018 - 13:09

توسط ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد:

روز اول ماه رمضان مشخص شد/ ماه مبارک رمضان امسال چند روز است؟

ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری رور پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت را روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش خوبان خبر    به نقل از خبرآنلاین، ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری رور پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت را روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

حجت الاسلام علیرضا موحدنژاد رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در نشست خبری استهلال ماه مبارک رمضان گفت: ۱۲۰ گروه در ۲۹ نقطه از کشور برای رویت هلال ماه مستقر خواهند شد، به طور قطع هلال ماه فردا روز چهارشنبه به سادگی دیده می‌شود اما اگر دیده نشد اخبار جدید را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان است؛ افزود: ماه رمضان فردا در عربستان آغاز خواهد شد و هیچ کشوری بدون استهلال آغاز ماه رمضان را اعلام نخواهد کرد و تنها طبق تیم کارشناسی خود به استهلال می‌پردازند.

حجت الاسلام موحدنژاد خاطر نشان کرد: ماه رمضان امسال ۲۹ روزه است. بعضی‌ها می‌گویند چرا امروز ستاد استهلال را به نقاط کشور اعزام نکردید که در جواب باید گفت امروز ماهی دیده نمی‌شود که گروهی را به این منظور اعزام کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به سوال‌هایی که از گروه‌ استهلال پرسیده می‌شود گزارشاتی را آماده کرده و توضیحات لازم را به مقام معظم رهبری ارائه می‌دهیم تا ایشان تصمیم نهایی را بگیرند.

انتهای پیام/3131ر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads