کد خبر: 16687 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 ژانویه 2013 - 16:01

پیرمرد 73 ساله رشتی در آتش بخاری برقی سوخت

خوبان خبر: پیرمرد 73 ساله به دلیل قرار دادن بخاری برقی در مجاورت پتو دچار حریق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مدیر عامل آتش‌نشانی رشت در جلسه آتش نشانی این شهر از وقوع دو حادثه مرگبار صبح امروز در رشت خبر داد.

محمدعلی رفیعی افزود: در تماس شهروندان با سامانه سه رقمی­ 125 مبنی بر وقوع حریق واقع در محله کسیخ، کوچه ششم رشت، بلافاصله تعداد 7 دستگاه خودروی اطفاییه به همراه 19 نفر آتش­نشان در مدت کمتر از 3 دقیقه در محل حاضر شدند و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.

وی درباره دلیل وقوع آتش‌سوزی مذکور اذعان کرد: قراردادن بخاری برقی روشن در مجاورت اجسام قابل اشتعال (پتو) موجب بروز آتش‌سوزی شد و در این حادثه پیرمرد 73 ساله به دلیل سوختگی فوت کرد.

این مسئول به حادثه دیگر اشاره کرد و گفت: وقوع حادثه تصادف واقع در خیابان امام خمینی (ره) ابتدای حاجیآباد رشت نیز به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله 3 دستگاه خودروی اطفاییه و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه به دلیل خوابآلودگی راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و انحراف به چپ آن موجب تصادف با یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خاور حمل مرغ شد که بر اثر شدت برخورد، راننده پراید سواری در دم فوت کرد .

به گفته رفیعی، آتشنشانان پس از ایمن کردن محل و خارج کردن جسد و تحویل آن به ماموران نیروی انتظامی به ایستگاههای خود مراجعه کردند.

 

انتهای پیام/44


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads