کد خبر: 16683 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 ژانویه 2013 - 15:52

قالیباف رسما وارد فیس بوک شد + عکس

فیس بوک بازی قالیباف

خوبان خبر: پیش از این شش صفحه با عناوینی چون قالیباف مرد عمل، قالیباف امید یازدهم ریاست جمهوری و هواداران، حامیان و مخالفان قالیباف در حمایت از فعال سیاسی راه اندازی شده بود.

همزمان با افزایش احتمال کاندیداتوری محمد باقر قالی باف در انتخابات آتی ریاست جمهوری صفحه شخصی شهردار فعلی تهران در شبکه های اجتماعی فعال شد. پیش از این شش صفحه با عناوین دیگر برای حمایت از قالی باف راه اندازی شده بود.

به گزارش خوبان به نقل از صراط، پیج قالی باف در شبکه اجتماعی فیس بوک، دارای عکس هایی از دوران فرماندهی در دفاع مقدس و نیز اعلام نظرات و مواضع شهردار تهران است که از چندی قبل فعالیت های سیاسی خود را در قالب موسوم به 1+2 آغاز کرده است.

محمدباقر قالیباف که در میان سیاسیون کشور همواره در بهره گیری از اشکال مختلف رسانه پیشقدم بوده این صفحه را هفته گذشته راه اندازی کرده است. اما این صفحه بیشتر از آن که شباهتی به یک پیج شبکه های اجتماعی داشته باشد بیشتر به سایت خبری و یا وبلاگ سیاسی نزدیک است که این نقیصه در مطالب بلند و سنگین آن به راحتی دیده می شود.

این صفحه، در یکی از پست های خود درباره نهم دی متن بلند یکی از سخنرانی های او را با کمی تغییر ادبیاتی قرار داده و اینگونه نوشته است: «به‌‌ همان اندازه که باید پیگیر برخورد شدید قانونی با براندازان فتنه‌گر بود، به‌‌ همان اندازه هم باید حساب این اقلیت معدود را از جریان‌ها و چهره‌های سیاسی درون نظام جدا کرد. ما پیرو آن دینی هستیم که از ما می‌خواهد… «اشداء علی‌الکفار رحماء بینهم» باشیم. متأسفانه عده‌ای که در میان راه سوار قطار انقلاب شده‌اند هر از چند گاهی تلاش دارند تا با فهم ناقص خود، از یاران و همراهان انقلاب بکاهند.»

با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که در خرداد ماه سال 92 برگزار می شود شخصیت های فعال سیاسی اندک اندک دست به دامن شبکه های اجتماعی می شوند. چندی پیش نیز محسن رضایی صفحه دهم خود را در فیس بوک فعال کرد.

صفحات قالی باف نیز با عناوینی چون «قالیباف مرد عمل»، «قالیباف امید یازدهم ریاست جمهوری»، «هواداران دکتر قالیباف»، «حامیان قالیباف» و «مخالفان قالیباف» از چندی قبل در فیس بوک به فعالیت مشغول هستند.

هنوز مشخص نیست هزینه های مالی گردانندگان این صفحات خودجوش! در شبکه های اجتماعی از چه منبعی تامین می شود؟

انتهای پیام/41


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads