کد خبر: 166772 - تاریخ: شنبه، 12 می 2018 - 17:42

فرمانده سپاه رضوانشهر

پاسخ مردم به حرکت غیر ارزشی برخی مسئولان دندان شکن خواهد بود/ دیپلماسی کشور باید حرف ملت را بزند

فرمانده سپاه رضوانشهر با بیان اینکه دیپلماسی کشور باید حرف ملت را بزند، گفت: مردم اگر ببینند ارزش هایشان کم رنگ می شود و برخی از مسئولان مسیری را غیر از ارزش ها و پایبندی به اسلام طی می کنند جواب دندان شکن خواهند داد چه این افراد در داخل یا خارج کشور باشند.

به گزارش خوبان، سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به مواضع استکباری و بدعهدی های آمریکا، اظهار کرد: بدعهدی های آمریکا چیز تازه ای نیست آمریکا و کشورهای غربی در این رابطه به ویژه نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران سابقه ی دیرینه ای دارند.

وی با بیان اینکه استکبار همواره نسبت به انقلاب اسلامی ایران نگران بوده و ترس و واهمه داشتند، افزود: به گفته امام راحل، دروغگویی ظلم و ستم از القاب و ویژگی های آمریکا است.

فرمانده سپاه رضوانشهر با اشاره به اینکه ما نمی توانیم به کشوری با این القاب که چشم طمع به انقلاب ما دوخته است و دنبال ریشه کنی اسلام است اعتماد کنیم، افزود: این کشور به بهانه های مختلف هر زمان با طرح موضوعاتی افکار عمومی را علیه نظام مقدس ما تحت شعاع قرار می دهد و اهداف خود را دنیال می کند.

قاسمی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در صحبت های مکرر خودشان فرمودند که به این مذاکرات خوش بین نیستند، مسؤولان نیز نباید به آمریکا اعتماد کنند.

وی افزود: عواقب این اعتماد را در برجام دیدیم که به راحتی رییس جمهور نادان و احمق آمریکا آمد و تعهدات بین المللی اش را زیر پا گذاشت و از برجام خارج شد.

قاسمی اضافه کرد: ترامپ حرف های سخیف و رکیکی بر علیه ملت ایران ملتی با اقتدار و شجاع و پایبند و ایستاده در حفظ ارزش ها و پشتیبان ولایت و نظام زد که این حرف ها حق ملت ما نبود.

فرمانده سپاه رضوانشهر با اشاره به اینکه ملت ایران دیروز در راهپیمایی سراسری پیام های مختلفی را اعلام کرد، افزود: ملت ایران ثابت کرد که پشتیبان ولایت هستند و حرف رهبرشان را سرلوحه کارخود قرار می دهند و به هیچ وجه نمی گذارند کشور های غربی و در رأس آنها آمریکا بخواهد علیه نظام و ملت و ولایت ما حرف های سخیف و نادانانه بر زبان جاری کند.

قاسمی تأکید کرد: دومین پیام مردم در راهپیمایی دیروز به مسئولان و تیم دیپلماسی کشورمان بود که اگر دنبال مذاکره و موضوعات این چنینی هستند به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنند که بارها فرمودند به این مذاکرات و آمریکا خوش بین نیستم و این عدم خوش بینی را هم نسبت به طرف اروپایی هم بیان کردند.

فرمانده سپاه رضوانشهر ادامه داد: مسؤولان باید دقت کنند که فریب افکار کشورهای غربی وخنده های اینها را نخورند و حرف های مقام معظم رهبری را سرلوحه کارشان قراردهند.

قاسمی با تأکید بر اینکه پیام دیگر ملت ایران این بود که اگر دیپلماسی کشور می خواهد حرفی را بزند باید حرف ملت را بزند، تصریح کرد: حرف ملت این است که ما پشتیبان نظام و رهبری هستیم و راه شهدای تاریخ انقلاب تا شهدای مدافع حرم و هسته ای که خون هایشان را در مسیر آبیاری و تقویت نظام جمهوری اسلامی ریختند را ادامه می دهیم.

وی با اشاره به اینکه حرف شهدا حرف ولایت بود ، افزود: حرف شهدا پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی بود و باید مسئولان حرف ملت را بزنند و مردم پشت نظام و رهبری و ولایت تا امروز ایستاده اند و خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه رضوانشهر با بیان اینکه پیام دیگر این راهپیمایی به کشورهای غربی خصوصا آمریکا و اسراییل است، اضافه کرد: چند موشک از سوریه به اسراییل شلیک شد این را بدانند اگر آمریکا و اسراییل به یاوه گویی هایشان ادامه دهند همین ملت عزیز و با غیرت و با بصیرت ما که دوست و دشمن را تشخیص می دهند سیلی محکمی به آنها خواهند زد.

قاسمی با تأکید بر اینکه مردم ما شجاع و با بصیرت اند، تصریح کرد: وقتی جوانان ما با روحیه و تفکر انقلابی فرسنگ ها مسیر را طی می کنند و در سوریه پوزه دشمن را به خاک می مالند و در مقابل داعش و تکفیری های دست پرورده غربی ها می ایستند مطمئن باشید ملت ایران که جوانانشان را در این مسیر تقدیم انقلاب و نظام کردند برابر حرف های غیر ارزشی واکنش نشان داده و به صحنه می آیند.

فرمانده سپاه رضوانشهر با بیان اینکه تا به امروز در شرایط مختلف مردم به صحنه آمدند، اظهار کرد: امام راحل فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند، رکن اصلی انقلاب ما مردم هستند اگر حمایت مردم نباشد نمی توانیم به پایبندی لازم برسیم و جزء تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری هم است.

وی با اشاره به اینکه مردم در کنار ولایت به راحتی می توانند از این موضوعات به راحتی عبور کنند ، اظهار کرد: مردم نگاه می کنند اگر ببینند ارزش هایشان کم رنگ می شود و برخی از مسئولان مسیری را غیر از ارزش ها و پایبندی به اسلام طی می کنند مردم جواب دندان شکن خواهند داد چه این افراد در داخل و یا خارج کشور باشند.

 

انتهای پیام/8152


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads