کد خبر: 166765 - تاریخ: شنبه، 12 می 2018 - 17:18

استاندار گیلان:

شهرداران در مسیر توسعه اقتصادی گام‌های اساسی بردارند

استاندار نقش شهرداران در رونق کسب و کار را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: شهرداران در مسیر توسعه اقتصادی گام‌های اساسی بردارند.

به گزارش خوبان،  مصطفی سالاری ظهر امروز در اولین سمینار تخصصی شهرداران استان گیلان در شهرستان آستارا، برگزاری مستمر چنین نشست‌هایی را در مسیر بهبود خدمت رسانی به شهروندان را بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: فعال بودن شهر فقط محدود به بخش عمرانی نیست و اگر توسعه اقتصادی نباشد کسب و کار ایجاد نمی‌شود.

وی رونق بازار هر شهر را منجر به پویایی آن شهر ارزیابی کرد و اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت‌های بالایی که در استان گیلان وجود دارد می‌توان اقدامات اساسی در این بخش انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ظرفیت رودخانه‌ها، آب بندان‌ها و سواحل در استان گیلان بسیار بالا است خاطر نشان کرد: چارچوب سرمایه‌گذاری در استان که مبتنی بر خرد جمعی است تعیین شده تا در کوتاهترین مدت مجوزهای قانونی سرمایه‌گذاری صادر شود.

وی گفت: شهرداری‌ها باید به عنوان محور سرمایه‌گذاری در شهرها زمینه و بستر لازم برای فعالیت بخش خصوصی را فراهم کنند.

استاندار گیلان اظهار داشت: برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال که مورد نظر دولت است به صورت جدی پیگیری و حمایت می‌کنیم.

وی بر ضرورت استفاده از تجربیات موجود برای افزایش رونق اقتصادی در شهرها تأکید و تصریح کرد: در حوزه پسماند اقداماتی در سطح استان صورت گرفته اما باتوجه به اعتبار محدودی که در بودجه سالجاری از سوی مجلس برای این بخش در نظر گرفته شده معتقدیم باید به سمت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در جهت رفع مشکل پسماند گام برداشته شود.

 سالاری اظهار داشت: عمده اقدامات شهرداریها مورد بهره‌برداری مردم استان است که باید تلاش شود رضایت حداکثری آنان جلب شود.

انتهای پیام/6316116


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads