کد خبر: 166759 - تاریخ: شنبه، 12 می 2018 - 14:54

پلیس ایران لباس عوض می‌کند؛

آغاز فرایند تغییرات جدید لباس‌های پلیس/ جزییات

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی از آغاز فرایند تغییرات جدید لباس‌های پلیس با هدف زیباتر و کاربردی‌تر شدن این لباس‌ها خبر داد.

به گزارش خوبان، سردار محسن فتحی‌زاده با اعلام خبر اعمال تغییراتی در لباس‌های مأموران پلیس اظهار کرد: با توجه به نیازهای جدید به‌وجودآمده، اصلاحاتی در خصوص لباس مأموران پلیس انجام گرفته است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی افزود: نوآوری، زیباتر شدن لباس مأموران و کاربردی‌تر شدن لباس‌های پلیس در دستور کار ما قرار گرفته و ما در حال کار به‌روی اصلاحات مدنظر هستیم.

وی گفت: هر از چند سالی، با توجه به تغییرات زمانی، لباس مأموران پلیس مورد بازنگری قرار می‌گیرد تا در صورتی که ایراداتی در لباس مأموران وجود داشته باشد اصلاح شود و پیشنهادات جدید در خصوص لباس مأموران پلیس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فتحی‌زاده با بیان اینکه تغییر لباس پلیس نیازمند طی شدن یک فرایند قانونی است، گفت: در این فرایند پس از ارائه پیشنهادات و جمع‌بندی به‌روی اصلاحات مدنظر، موضوع باید به اطلاع ستادکل نیروهای مسلح برسد و در صورت موافقت ستادکل نیروهای مسلح، این تغییرات اعمال خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در پاسخ به این سؤال که این تغییر لباس برای نیروهای ستادی خواهد بود یا عملیاتی گفت: در بررسی‌های انجام‌شده هم لباس‌های ستادی ناجا و هم لباس پرسنل عملیاتی پلیس تغییراتی خواهند داشت.

وی در پایان با تأکید بر اهداف این تغییرات خاطرنشان کرد: این تغییرات به کاربردی‌تر شدن لباس‌های مأموران پلیس و در عین حال زیباتر شدن آن خواهد انجامید و در حال کار به‌روی این تغییرات هستیم.

 

انتهای پیام/1163631


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads