کد خبر: 166635 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 می 2018 - 13:09

با حضور وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات در خمام صورت گرفت:

افتتاح پروژه های ICT و سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور در استان گیلان

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با سفر به استان گیلان، پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان را با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در چاپارخانه خمام افتتاح کرد.

به گزارش خوبان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با سفر به استان گیلان، پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان را با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در چاپارخانه خمام افتتاح کرد و همزمان با آن بهره برداری از پروژه سیماک، سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور به عنوان بخشی از دولت الکترونیک در استان گیلان آغاز شد.
علاوه بر آن عملیات اجرایی ۲۵۶ میلیارد تومان پروژه ارتباطی دیگر در استان گیلان در سال جاری با فرمان آذری جهرمی رونمایی شد.
بر همین اساس، پروژه های افتتاح شده شامل توسعه ظرفیت شبکه انتقال، توسعه پهنای باند دسترسی دیتا اپراتورها توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، افزایش ظرفیت دیتا، توسعه فیبرنوری، مرکز سوییچ و رادیو شرکت مخابرات، نوسازی و راه اندازی سایت نسل دوم، سوم و‌ چهارم تلفن همراه و راه اندازی و احداث سایت اینترنت ثابت نسل چهارم از سوی اپراتورهای سه گانه تلفن همراه می شود.
انتهای پیام/265

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads