کد خبر: 166576 - تاریخ: چهارشنبه، 9 می 2018 - 09:35

فرماندار رشت:

973 متقاضی تسهیلات اشتغالزایی در رشت ثبت نام کردند

فرماندار رشت گفت: تاکنون، 973 نفر متقاضی در شهرستان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی با ارائه طرح در زمینه های مختلف در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

به گزارش خوبان،  سید محمد احمدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و برنامه ریزی شهرستان رشت افزود: از این تعداد، 823 نفر در بخش اشتغال روستایی و 150 نفر در اشتغال فراگیر ثبت نام کرده اند.
وی با بیان این که تاکنون 97 طرح متقاضیان در کمیته فنی مصوب شده، اظهار کرد: از این تعداد ، 33 طرح مربوط به صنعت، معدن و تجارت، 22 مورد در حوزه شیلات، 21 طرح مربوط به جهادکشاورزی، 15 طرح میراث فرهنگی، پنج مورد ورزش و جوانان و یک طرح مربوط به نفت است.
فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: این طرح ها به مبلغ 73 میلیارد و 62 میلیون تومان در 2بخش اشتغال روستایی و فراگیر مصوب شده که با توجه به تعهدات متقاضیان برای یک هزار و 140 نفر شغل ایجاد می شود.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری با متقاضیان طرح های اشتغالزایی برای تسریع در روند کارها اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی بایستی راهنمایی و حمایت شوند و نباید آنها را به حال خودشان رها کنیم.
احمدی با بیان این که مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رشت بایستی در بخش اشتغالزایی به طور جدی پای کار باشند، تصریح کرد: مدیران، فرد متقاضی تسهیلات اشتغالزایی را به دست کارشناسان رها نکنند بلکه آنها نیز باید به ارباب رجوع کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا اعلام کرده ایم که جلسه های اداره ها در ساعت اداری برگزار نشود تا مدیران نیز بتوانند حرف های متقاضیان را شنیده و به آنها راهنمایی های لازم را ارائه دهند.
فرماندار رشت ضمن قدردانی از مسئولان بانک ها از آنها خواست تا به اشتغال نگاه ویژه ای داشته باشند و به سئوالات متقاضیان در حوزه تسهیلات اشتغالزایی با سعه صدر پاسخ دهند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads