کد خبر: 16628 - تاریخ: دوشنبه، 14 ژانویه 2013 - 20:02

مدیر‌کل اموربانوان استانداری گیلان؛

اجرای طرح تفکیک جنسیتی ضرورت دانشگاه آزاد رشت

خوبان خبر: طیبه بزرگی مدیر‌کل امور بانوان استانداری گیلان بااشاره به طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، گفت: اجرای این طرح در دانشگاه موجب ایجاد محیطی امن برای تحصیل دختران در جامعه می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، طیبه بزرگی مدیر‌کل امور بانوان استانداری گیلان بااشاره به طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، گفت: اجرای این طرح در دانشگاه موجب ایجاد محیطی امن برای تحصیل دختران در جامعه می‌شود.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این طرح، خواستار حمایت دیگر سازمان‌های مربوطه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شد و خاطرنشان کرد: دختران امروز ما مادران آینده هستند که باید با فراگیری آموزش‌های لازم نسل آینده را به خوبی تربیت کنند.

بزرگی یادآور شد: در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی دختران پس از تشکیل خانواده و فرزندداری انتخاب شغل مناسب را بر می‌گزینند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، برخی از برنامه‌های این دفتر را برشمرد و تصریح کرد: امسال بیش از ۴۰۰ برنامه ویژه بانوان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اجرا می‌شود که تنها برگزاری تعداد ۸۰ همایش در حوزه بانوان در این ایام از جمله برنامه‌های این دفتر است.

وی با اشاره به سپری شدن بیش از ۱٫۵ سال از تشکیل انجمن طراحان لباس‌های اسلامی در گیلان اذعان کرد: در ایام دهه فجر نمایشگاه لباس‌های اسلامی بانوان ویژه اداره‌ها و دانشگاه‌ها نیز افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads