کد خبر: 166203 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 می 2018 - 19:39

پيام تبريك رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خمام به مناسبت روز معلم

به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه ، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مهدی عاشوری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خمام پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش خوبان،به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه ، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مهدی عاشوری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خمام پیام تبریکی صادر نمود. متن این پیام بدین شرح میباشد:

 ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پر تلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری بر این راه عاشقانه ایستاده اند.
معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبرگونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها، از دام ظلمت،جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد اخلاق شهید مرتضی مطهری و همه شهدای والا مقام معلم، روز معلم را به این قشر فرهیخته صمیمانه تبریک عرض می نمایم و توفیقات روز افزون آنها را از خداوند متعال خواستارام و امیدوارم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان (عج) جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی این عزیزان بهره مند باشد.
انتهای پیام/21231

 

 

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads