کد خبر: 16584 - تاریخ: دوشنبه، 14 ژانویه 2013 - 10:14

حادثه مرگبار در بلوار امام رضا (ع) رشت

خوبان خبر: به گفته شاهدان عینی، این حادثه در اثر انحراف به راست و برخورد یک دستگاه نیسان یخچال­دار ویژه حمل مرغ به جدول حاشیه­ بلوار و با یک اصله درخت و سپس واژگونی خودرو اتفاق افتاده است.

به گزارش خوبان به نقل از شاهد شمال، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی رشت روز گذشته در جلسه آتش‌نشانی این شهر با اشاره به وقوع حادثه مرگبار در بلوار امام رضا (ع) این شهر اظهار کرد: صبح امروز به دنبال تماس تلفنی شهروندان با تلفن سه رقمی ۱۲۵ آتش­نشانی مبنی بر وقوع تصادف در بلوارامام­ رضا(ع) مقابل جرثقیل گلبرگ رشت، بلافاصله خودروهای امداد و نجات سازمان در کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

محمدعلی رفیعی با بیان اینکه ماموران با دستگاه خودروی واژگون شده مواجه شدند، گفت: به گفته شاهدان عینی، این حادثه در اثر انحراف به راست و برخورد یک دستگاه نیسان یخچال­دار ویژه حمل مرغ به جدول حاشیه­ بلوار و با یک اصله درخت و سپس واژگونی خودرو اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه راننده نگون‌بخت در  این حادثه جان خود را در دم از دست داد، افزود: در این حادثه یک نفر سرنشین که برادر راننده بود نیز بدون هیچ­گونه آسیب‌دیدگی­ از خودرو خارج شد که آتش­نشانان پس از خارج کردن جسد از خودروی مذکور و تحویل آن به ماموران نیروی انتظامی، محل را ترک کرده و به مقر خود بازگشتند.

این مسئول دلیل وقوع این حادثه­ دلخراش و خسارات مربوط به آن را توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی عنوان کرد.

وی در ادامه به وقوع یک فقره آتش‌سوزی در رشت اشاره کرد و یادآور شد: صبح امروز به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه مذکور مبنی بر وقوع حریق در موتورخانه ساختمانی واقع در بلوار نماز رشت، بلافاصله ماموران آتش‌نشانی ایستگاه ۴ در کمتر از چهار دقیقه در محل حاضر شدند و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.

رفیعی درباره دلیل وقوع این حادثه گفت: قراردادن کارتن و مواد قابل اشتعال در مجاورت مشعل روشن موتورخانه موجب شعله‌ور شدن ­­آن و آتش‌سوزی شده است که با اطلاع به‌موقع ساکنان و سرعت عمل آتش‌نشانان، این آتش‌سوزی مهار شد.

وی از امدادرسانی آتش‌نشانان به ۱۶ مورد حریق و حادثه در سه روز گذشته خبر داد و یادآور شد: شهروندان به منظور پیشگیری­ از وقوع چنین حوادثی از دپوی جامدات قابل اشتعال و یا پهن کردن لباس در داخل موتورخانه پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/123


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads