کد خبر: 165792 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 آوریل 2018 - 14:25

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

فعالیت ۴۵۰ عضو هیئت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فعالیت تعداد ۴۵۰ عضو علمی در عرصه آموزش گفت: در بین نخبگان و متخصصین گیلانی فعالینی حضور دارند که با ابتکار و انجام فعالیت خاص گام‌های مؤثری را در ارتقا سیستم سلامت جامعه برداشتند.

به گزارش خوبان،  دکتر شاهرخ یوسف زاده ظهر امروز در مراسم جشنواره آموزشگاهی شهید مطهری و تقدیر از اساتید نمونه این دانشگاه اظهار کرد: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور بوده و برای افزایش سطح آن  نیازمند توجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه  سرعت رشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان چشمگیر است افزود: تعداد دانشجویان پزشکی گیلان به همراه تعداد  ۴۵۰ عضو علمی در عرصه آموزش از نقاط مثبت استان محسوب می‌شود که نویدبخش ثمرات مطلوب در حوزه سلامت استان خواهد بود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وجود هشت دانشکده فعال در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: گیلان با فعالیت مطلوب در حوزه سلامت و با حضور متخصصین این امر جایگاه ویژه‌ای را در سیستم سلامت کشور رقم‌زده که هرکدام از این فعالین شایسته تقدیر خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت خاص و ویژه متخصصین و فعالین عرصه سلامت استان گیلان افزود: در بین نخبگان و متخصصین گیلانی فعالینی حضور دارند که با ابتکار و انجام فعالیت خاص گام‌های مؤثری را در ارتقا سیستم سلامت جامعه برداشته و جایگاه گیلان را ارتقاء بخشیده‌اند‌ ‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، با ابتکار دانشگاه گیلان برای دومین سال متوالی  از پیشکسوتان عرصه آموزش استان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و استاد تجلیل شد.

انتهای پیام/3389


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads