کد خبر: 165745 - تاریخ: چهارشنبه، 25 آوریل 2018 - 09:59

در پایان بیست و نهمین دوره جام فجر:

کسب سه نشان خوش‌رنگ توسط تکواندوکاران گیلان

در پایان بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب سه نشان خوش‌رنگ شدند.

به گزارش خوبان، در پایان رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر، سه تکواندوکار گیلانی موفق به کسب دو نشان طلا و یک نشان نقره شدند.

آرمین هادی پور در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم با چهار پیروزی متوالی موفق به کسب مدال طلا شد، وی در دیدار نخست مقابل محمد حسینعلی از افغانستان با نتیجه ۱۳ بر صفر پیروز شد، در مرحله یک‌چهارم پایانی با نتیجه ۴۲ بر ۹ مقابل محمد شهید از پاکستان به پیروزی دست‌یافت، در مرحله نیمه پایانی به مصاف آرش صلاحی نژاد از ایران رفت و با نتیجه نزدیک ۱۳ بر ۱۰ به پیروزی دست‌یافت.

تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۴ کیلوگرم در دیدار پایانی به مصاف ابراهیم صفری از ایران رفت و با پیروزی ۱۲ بر هشت موفق شد مدال طلا کسب کند.

گیلان در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در بخش بانوان شد؛ فاطمه مداحی در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم به مدال نقره دست‌یافت، در این وزن فاطمه آقا بیک به مدال طلا و راضیه اکبری و نرگس عرفانی مدال برنز مشترک دست یافتند.

طیبه پارسا سومین مدال گیلانی‌ها در جام فجر را کسب کرد، وی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم بااقتدار بر سکوی نخست ایستاد و میترا نصیری در این وزن به نقره دست‌یافت؛ زهرا حسینی و طیبه اکبری مدال برنز مشترک این وزن را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های جام فجر به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در رتبه‌بندی المپیکی تعلق گرفت.

 

انتهای پیام/566


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads