کد خبر: 165699 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 آوریل 2018 - 12:31

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان :

شناسایی اولیای بی سواد یکی از راه‌های تعمیق سوادآموزی است

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یکی از راه‌های تعمیق سوادآموزی، شناسایی اولیای بی سواد دانش‌آموزان است که با برنامه ریزی انجام گرفته، امسال برای 575 نفر از این اولیا برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

به گزارش خوبان، غلامرضا مدبری فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی اظهار کرد:یکی از راه‌های تعمیق سوادآموزی، شناسایی اولیای بی سواد دانش‌آموزان است که با برنامه ریزی انجام گرفته، امسال برای 575 نفر از این اولیا برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان افزود:در سال گذشته، 908 اولیای بی سواد دانش‌آموز معادل 61 درصد تحت پوشش برنامه‌های سوادآموزی قرار گرفتند.

وی با اشاره به شناسایی 208 نوغاندار بی سواد در گیلان، گفت:در سال گذشته 70 نفر از این عزیزان جذب برنامه‌های سوادآموزی شدند و این روند در سال 97 هم ادامه خواهد داشت.

مدبری‌فر گشایش مراکز یادگیری محلی را گامی در جهت آموزش همه جانبه سوادآموزان توصیف کرد و گفت: هم اکنون 5 مرکز یادگیری در شهرهای تالش، فومن،صومعه سرا،آستانه اشرفیه و ناحیه یک رشت در کنار سوادآموزی  انواع مهارت‌های زندگی را به سوادآموزان ارائه می‌کنند.

معاون سوادآموزی گیلان با مهم ارزیابی کردن فرآیند برگزاری امتحانات،یادآور شد: 170 فرهنگی،به همراه 88 مصحح در 274 حوزه امتحانی بر حسن انجام امتحانات سوادآموزان نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads