کد خبر: 165675 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 آوریل 2018 - 00:30

به مناسبت روز جهانی زمین پاک:

دوستداران محیط زیست خشکبیجاری از دروازه قرآن تا میدان نوشاددل این شهر را از زباله پاکسازی کردند

به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک، با حضور صداله فرخی شهردار خشکبیجار و جمعی از کارمندان به مناسبت روز جهانی زمین پاک از دروازه قرآن  تا میدان نوشاددل  این شهر اقدام پاک‌سازی کردند.

به گزارش خوبان؛ زمین به عنوان گهواره و مهد تمدن بشری و زیستگاهی برای گونه های متنوع جانوری همواره با پیشرفت تکنولوژی های نوین در معرض خطر و آسیب هایی است که در آینده سلامت جوامع مختلف را در هر نقطه از دنیا به چالش خواهد کشید.
زیستن در محیط های آلوده به انواع آلاینده ها، زباله ها، پسماندهای صنعتی و خانگی در کنار آلودگی های صوتی همه و همه به عنوان تهدیدی برای اکوسیستم ها و نیز محیط زیست شهری؛ مخاطره آمیزترین نوع زندگی در عصر حاضر است.
جوامع مدرن دنیا اکنون به این باور رسیده اند که زمین و محیط زیستی پاک برای رشد و توسعه به مثابه آبی زلال برای یک ماهی در تنگی شیشه ای است و این تمثیل بخشی از اهمیت و جایگاه حفاظت از محیط زندگی و زیست بشری را به تصویر می کشد.

به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک، با حضور صداله فرخی شهردار خشکبیجار و جمعی از کارمندان شهرداری به مناسبت روز جهانی زمین پاک از دروازه قرآن تا میدان نوشاددل این شهر اقدام پاک‌سازی کردند.

 

 

 

انتهای پیام*/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads