کد خبر: 165628 - تاریخ: دوشنبه، 23 آوریل 2018 - 09:45

با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستري گيلان:

مراسم تکریم و معارفه ریاست حوزه قضایی لشت نشاء برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه  رئیس حوزه قضایی لشت نشاء با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستري گيلان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خوبان، مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی لشت نشاء با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستري گيلان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

مجيد الهيان قائم مقام دادگستري استان گيلان در این مراسم با بیان اینکه تفکیک قوا در جوامع مختلف به منظور  نظم دادن به امورات کشوری صورت می گیرد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  و با تدبیر امام راحل انتخابات آزاد برگزار شد و قوای سه گانه به رسمیت شناخته شدند.

این مقام ارشد قضایی در ادامه افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کدام از قوا مستقل از یکدیگر و تحت لوای ولی امر  به خدمت رسانی مشغول می باشند.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (علیه السلام) که فرمودند: « مراجعه مردم  به شما برای حل حوائج، از نعمت های خداوند است» ابراز داشت: هرکدام از ما به عنوان عضوی از قوای سه گانه کشور باید تمام تلاش خود را در رفع نیازهای مردم  به کار بندیم.

الهیان همچنین ضمن اشاره به جایگاه شوراهای حل اختلاف، ایجاد صلح و سازش در دعاوی را  بسیار حیاتی  دانست و افزود: باید استفاده از علما و بزرگان و معتمدیندر برقراری صلح و سازش همواره مدنظر قرار گیرد تا شاهد مراجعه کمتری به محاکم قضایی باشیم.

در پایان این مراسم حکم انتصاب احمد علمدار به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی  لشت نشاء از طرف آیت الله آملی لاریجایی ریاست قوه قضائیه به ایشان ابلاغ شد و  از زحمات صادق روحی در ریاست حوزه قضایی لشت نشاء با اهدای لوح از سوی رئیس کل دادگستری استان قدردانی شد.

انتهای پیام/66


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads