کد خبر: 165625 - تاریخ: دوشنبه، 23 آوریل 2018 - 09:40

بهترین گروه را برای بازنگری طرح آمایش گیلان انتخاب کردیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با تصریح بر اینکه بهترین گروه را برای بازنگری طرح آمایش استان انتخاب کردیم، گفت:اگر در طرح آمایش استان وفاق بین نمایندگان محترم، مدیران، فرمانداران و… ایجاد شود به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

به گزارش خوبان، کیوان محمدی در دومین جلسه انجمن های تخصصی و صاحب نظران توسعه استان که با موضوع تهدیدات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی طرح آمایش برگزار شد،با بیان اینکه همیشه دغدغه‌هایی برای استان داشته و داریم، گفت: بر این اساس سعی کردیم فضایی را فراهم آوریم تا صاحب‌نظران در این جلسات به منظور ارائه پیشنهادات دیدگاه‌ها و اولویت‌بندی‌ها و راه‌حل‌های راهبردی خود درخصوص توسعه استان در زمینه‌های فرهنگی،اجتماعی،گردشگری، محیط‌ زیست و…  گرد هم ‌آیند تا با یاری یکدیگر فضای بهتری را برای گیلان رقم بزنیم و اثرگذاری خود را در عمل نشان دهیم.

وی ضمن درخواست از جمع حاضر مبنی بر معرفی افراد صاحب‌نظر دیگر در جهت تقویت جلسات، ادامه داد:پس از احیای سازمان سعی کردیم پاسخ اینکه محور توسعه استان چه باشد را با کمک مطالعات آمایش سرزمین بررسی علمی نماییم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، با تصریح بر اینکه بهترین گروه را برای بازنگری طرح آمایش استان انتخاب کردیم،گفت:اگر در طرح آمایش استان وفاق بین نمایندگان محترم،مدیران،فرمانداران و… ایجاد شود به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

این مقام مسئول یادآور شد:ما پنج محور محیط‌ زیست، کشاورزی، گردشگری،صنعت و تجارت را به عنوان مهم‌ترین مسائل استان مشخص کردیم،چراکه توسعه استان نمی‌تواند حول یک محور باشد.همچنین ممکن است یک محور مزیت بیشتری نسبت به سایر محورها داشته باشد که این مهم می‌تواند در چنین جلساتی به جمع‌بندی برسد.

 

انتهای پیام/3232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads