کد خبر: 165558 - تاریخ: شنبه، 21 آوریل 2018 - 17:38

فرماندار شهرستان رشت خبرداد:

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به مرگ در شهرستان رشت

فرماندار رشت گفت: تصادفات منجر به مرگ در شهرستان رشت ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خوبان، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت در نشست ستاد هم اندیشی و ارزیابی عملکرد پلیس راهور درستاد خدمات سفر شهرستان رشت به رشد ۳۶ درصدی مسافران در ایام نوروز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با مدیریت پلیس امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدیتصادفات منجر به مرگ در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم که این اتقاق جای تقدیر دارد.

وی همچنین از ترافیک شهرستان رشت گلایه کرد و افزود: مسئولان و پلیس راهور باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان رشت به نبود کمربندی در رشت نیز اشاره و خاطر نشان کرد: تردد کامیون‌های سنگین به علت نبود کمربندی از روی پل‌های رو گذر موجب آسیب رساندن به این پل‌ها شده است.

در ادامه این نشست غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از زحمات شبانه روزی پلیس در فصل‌های مختلف سال تقدیر کرد و افزود: پلیس در امر فرهنگ سازی و رسیدن به استاندار‌های بین اللملی باید بیشتر تلاش نماید تا فرهنگ درست رانندگی کردن بهتراز قبل شود.

محمد صادق حسنی دیگر نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین بر فراهم آوردن زیر ساخت‌های لازم در حوزه راه در شهرستان رشت تاکید کرد و گفت: رشت به عنوان مرکز استان در همه فصل‌های سال پذیرای گردشگر از داخل و خارج از کشور است و هرچه زیر ساخت‌های ارتباطی این شهرستان فراهم ترباشد حضور گردشگران نیز افزایش خواهد یافت.

سرهنگ محمد رضا محمدی رییس پلیس راهور استان گیلان نیز در این نشست تخصصی، به ایجاد مرکز کنترل ترافیک در شهر رشت در اواخر سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: هنوز زیرساخت کامل برای کنترل ترافیک ایجاد نشده است که امیداریم با همکاری ومساعدت دستگاه‌ها هر چه سریعتر این مشکلات رفع شود.

وی به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به مرگ در تعطیلات نوروز نسبت به مشابه سال اشاره کرد و افزود: امیداریم با بهتر شدن زیر ساخت‌ها در شهر‌های استان این آمار امسال کاهش چشمگیری داشته باشد.

در پایان این مراسم به مناسبت روز جانباز فرماندار شهرستان رشت از غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت تقدیر و از زحمات پلیس راهور با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads