کد خبر: 16542 - تاریخ: یکشنبه، 13 ژانویه 2013 - 18:48

برگزاری مراسم عزاداری 28 صفر ماه در مسجد جامع خمام + تصاویر

خوبان خبر: در این مراسم معنوی که با سینه زنی و عزاداری مردم ولایتمدار خمام از شهرداری خمام آغاز و تا مسجد جامع ادامه داشت ، حجت الاسلام عاشوری به سخنرانی پرداختند.

به گزارش خوبان، همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) ، مراسم عزاداری و سینه زنی ، با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام، و جمعی از مسئولین بخش و با حضور عزاداران خمامی روز جمعه (1391/10/22) در مسجد جامع خمام برگزار گردید.

در این مراسم معنوی که با سینه زنی و عزاداری مردم ولایتمدار خمام از شهرداری خمام آغاز و تا مسجد جامع ادامه داشت ، حجت الاسلام عاشوری به سخنرانی پرداختند.

ایشان ، طی سخنانی، با بیان ویژگی های نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشتند: کسی به مانند حضرت علی (ع) پیامبر (ص) نشناخته است. این وجود مقدس امروز از بشریت گرفته شد. لذا روز حزن واندوه برای همه ی بشریت است. نه فقط برای شیعیان و مسلمانان بلکه برای همه ی بشریت مایه امنیت و نعمت و آسایش بوده است .

کسی که برای خدا عبادت می کرده است ، گریه و زاری می کرده و نیکوکار بوده است، آنقدر عبادت و گریه می کرده که بعضی ها می گفتند یا رسول الله خداوند گناهان گذشته و آینده ی شما را بخشیده است، و شما را آمرزیده است. پس برای چه این قدر گریهن و عبادت می کنید؟ حضرت فرمودند : زیرا من باید شکر گزار خداوند متعال باشم.

1 (5)

1 (7)

1 (13)

1 (28)

1 (39)

1 (44)

1 (53)

1 (57)

 

انتهای پیام/207


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads