کد خبر: 165411 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 آوریل 2018 - 09:59

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

سالی بدون مرگ خاموش با عبور از مرز یک میلیون مشترک گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:در سال گذشته 16 هزار و هفتصد انشعاب گاز در استان نصب شده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 567 هزار افزایش یافته است.

،به گزارش خوبان، مهندس اکبر با اشاره به ثبت سالی بدون مرگ خاموش در استان،اجرای موفق پروژه های کیفی مختلف مانند پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب و نیز دریافت تقدیرنامه پنج ستاره سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت، سال 96 را سالی موفق برای گاز گیلان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد:گاز گیلان در سال 96 توانست بیش از 600 كیلومتر عملیات شبکه گذاری را انجام دهد و مجموع میزان شبکه وخط تغذیه گاز در سطح استان را به بیش از 23 هزار كیلومتر برساند.

وی در همین راستا ادامه داد:همچنین در سال گذشته 16 هزار  و هفتصد انشعاب گاز در استان نصب شده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 567 هزار افزایش یافته است.

مهندس اکبر افزود:این میزان شبکه و انشعابات نیازمند بررسی و نشت یابی مستمر هستند و شرکت گاز برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود تا درب منازل مشترکین عزیز علاوه بر نشت یابی بالغ بر 22 هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در 47 شهر استان،بیش از 500 هزار انشعاب گاز را در سال 96 مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:در سال 96 با جذب بالغ بر 50 هزار مشترک جدید،مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و 15 هزار مشترک افزایش یافته و متوسط بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز به 97.6 درصد رسیده است .

وی با اعلام این خبر افزود:علیرغم جذب مشترکین جدید،مجموع مصرف گاز در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها 5 درصد افزایش داشته است.

مهندس اکبر ادامه داد:مصرف گاز در بخش خانگی با وجود افزایش 5 درصدی تعداد مشتركین،بیش از 166 میلیون مترمكعب كاهش داشته كه این مهم نشان از نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سراسر استان دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود:با توجه به صرفه جویی های صورت گرفته توسط مشتركین فهیم گیلانی،شركت گاز استان گیلان توانست در سال گذشته بالغ بر 500 میلیون مترمکعب گاز بیشتر به بخش های صنعتی و نیروگاهی استان تزریق کند و این حمایت از صنایع استان نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است .

حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان گفت:با وجود بیش از یک میلیون مشترك گاز در گیلان خوشبختانه در سال 96 شاهد مرگ خاموش در استان نبودیم که بر این اساس می توان سال 96 را سالی موفق در زمینه اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در گیلان عنوان کرد.

وی ادامه داد:این شرکت علاوه بر توسعه گازرسانی در استان همراستا با سیاست های شرکت ملی گاز،در جهت کیفی سازی خدمات نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است که از جمله آنها می توان به اجرای پروژه‌های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS ،طرح سفیران انرژی،بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز،مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان و … اشاره کرد .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود:ماحصل این اقدامات و تلاش های کارکنان گاز گیلان کسب تقدیرنامه پنج ستاره در اولین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت شده است .

وی ابراز امیدواری کرد:شرکت گاز استان گیلان با تلاش یکایک پرسنل شرکت در اقصی نقاط استان با یادگیری از تجارب ارزیابی های گذشته در جهت رشد و تعالی سازمانی با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین گام های محکم تری بردارد.

انتهای پیام/51456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads