کد خبر: 165316 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 آوریل 2018 - 21:39

۱۱دانش‌آموز و فرهنگی بخش خمام در جشنواره‌ های نوجوان سالم و پرسش مهر در مرحله استانی حائز رتبه برتر شدند

هفتمین دوره از جشنواره نوجوان سالم و هجدهمین دوره از پرسش مهر ریاست جمهوری، ۱۱ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان بخش خمام حائز مقام برتر استانی شدند.

به گزارش خوبان؛ هفتمین دوره از جشنواره نوجوان سالم و هجدهمین دوره از پرسش مهر ریاست جمهوری، ۱۱ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان بخش خمام حائز مقام برتر استانی شدند.

 

در بخش نقاشی دانش‌آموزی جشنواره‌ نوجوان، سپیده برغندان و روح‌الله جیردهی به‌ ترتیب به مقام‌ های اول و سوم در بخش مقاله‌‌ی فرهنگیان، طوبی صابری و فاطمه همت‌طلب به مقام دوم گروهی در بخش فیلم دانش‌آموزی و میثاق محمدی‌پور به مقام دوم را  کسب کردند.

همچنین زهره فلاحی‌ دخت مقام اول در بخش مقاله پژوهشی فرهنگیان، یاسمین قوا می‌ پور مقام دوم در بخش وبلاگ‌نویسی فرهنگیان، مریم حسن‌زاده و مهران کظمی به‌ ترتیب مقام‌های دوم و سوم در بخش خوشنویسی فرهنگیان، صدیقه حسن‌پور و هنگامه تقی‌خواه به ترتیب مقام‌ های اول و دوم در بخش نقاشی فرهنگیان و صدیقه حسن‌پور مقام دوم در بخش پوستر-تصویرسازی فرهنگیان را در پرسش مهر ریاست جمهوری کسب کردند.

گفتنی‌است، ۳۷۷۴ دانش‌آموز و ۲۲۶ فرهنگی بخش خمام در سال تحصیلی جاری در مسابقات مذکور شرکت کردند.

 

 

اناهای پیام/1256

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads