کد خبر: 16530 - تاریخ: یکشنبه، 13 ژانویه 2013 - 15:23

قیمت نوشتن با این خودنویس فقط 60 میلیون!

خوبان خبر: بالاخره اینجا تهران است، پایتخت تجمل‌گرایی ایران و در این پایتخت خرید و فروش خودنویس‌های 60‌میلیون تومانی چندان هم دور از ذهن نیست.

به گزارش خوبان به نقل از روزنامه بهار، علامت تعجب امروز ما در دنیای نوشت‌افزارها سیر می‌کند و اشاره به زمانی دارد که نه از مداد و خودکار و خودنویس خبری بود و نه از روان‌نویس، مردم نی‌های باریکی را که از مرداب جمع می‌کردند، می‌تراشیدند و به عنوان قلم از آن‌ها استفاده می‌کردند.

اشاره به آن زمان دارد و از خودنویس‌های هشت‌میلیون تومانی و خودکارهای پنج‌میلیون تومانی امروز روایت می‌کند. تعجب نکنید، به شعر گفتن هم متهم نکنید که این روزها خودنویس هشت‌میلیون تومانی یکی از واقعیت‌های بازار است.

خودنویس، خودکار، اتود و البته روان‌نویس‌های چند‌صد‌هزار تومانی که دیگر عادی شده‌اند در ویترین‌های رنگارنگ. برندهای بزرگ رنگ و بوی خاصی به این ویترین‌ها می‌دهند. «واترمن» یکی‌ از این برندهاست و خرید یک خودکار مشکی گیره‌طلا یک‌میلیون و 200‌هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

خواهان گران‌ترین‌ها هم که باشید در این بازار و پشت همین ویترین‌ها خودنویس اکسپشن تمام طلا را می‌توانید به قیمت هشت‌میلیون تومان خریداری کنید. اکسپشن تایم طلا شش‌میلیون تومانی هم برای خود جایگاهی دارد بین این نوشت‌افزارها.

ادسون مشکی گیره پلاتین چهار‌میلیونی، الگانس مشکی گیره طلا دو‌میلیون تومانی در کنار پریمر دولوکس یک‌میلیون و 500‌هزار تومانی و سرنیت آبی گیره طلا دو‌میلیون تومانی تنها بخشی از نوشت‌افزارهای لوکس و نشان‌داری هستند که در ویترین از ما بهتران جا خوش کرده‌اند.

کمی عجیب‌تر که روایت کنیم می‌رسیم به خودنویس‌های جواهرنشان، خودنویس‌هایی که شناسنامه دارند، شماره سریال دارند، سند دارند، شماره بدنه دارند، تشریفات نمایش دارند و از همه مهم‌تر خریدار دارند، خریدارهای خاص.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید طلای 24عیار، پلاتین، زمرد، یاقوت و برلیان هر کدام سهمی در شناسنامه این خودنویس‌ها دارند. بالاخره اینجا تهران است، پایتخت تجمل‌گرایی ایران و در این پایتخت خرید و فروش خودنویس‌های 60‌میلیون تومانی چندان هم دور از ذهن نیست


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads