کد خبر: 165178 - تاریخ: یکشنبه، 15 آوریل 2018 - 10:46

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

گیلانیان در سال گذشته بیش از 6 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف 6 ميليارد و دويست میلیون مترمکعب گاز در سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خوبان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف 6 ميليارد و دويست میلیون مترمکعب گاز در سال گذشته در استان خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: مجموع مصرف گاز در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها 5 درصد افزایش داشته است و این در حالیست که در سال گذشته بیش از 50 هزار مشترک جدید گاز در استان جذب شده است.
مهندس اکبر ادامه داد: مصرف گاز در بخش خانگي با وجود افزايش 5 درصدي تعداد مشتركين بيش از 166 ميليون مترمكعب كاهش داشته كه اين مهم نشان از نهادينه شدن فرهنگ مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي در سراسر استان دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه افزود: با توجه به صرفه جويي هاي صورت گرفته توسط مشتركين فهيم گيلاني، شركت گاز استان گيلان توانست در سال گذشته بالغ بر 500 میلیون مترمکعب گاز بیشتر به بخش های صنعتی و نیروگاهی استان تزریق نماید و این حمایت از صنایع استان نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نموده است.
مهندس اکبر در ادامه گفت: حدود 49 درصد از مجموع مصرف گاز در استان در سال 96 متعلق به بخش نیروگاهی می باشد و بخش های خانگی با 32 درصد، صنعتی با 10 درصد، حمل و نقل با 5 درصد و تجاری با 4 درصد در رده های بعدی مصرف گاز قرار دارند.
وي در پايان با اشاره به پایان رسیدن فصل سرما از همه مشتركين درخواست نمود تا برای کاهش خطرات احتمالی پس از خاموش نمودن وسایل گرمایشی، نسبت به بستن شیر فلکه گاز و نیز مسدود نمودن خروجی لوله های گاز با درپوش اقدام نمایند.

انتهای پیام/699

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads