کد خبر: 165064 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 آوریل 2018 - 21:39

ارتقای شغلی فرماندار سابق شهرستانهای گیلان

سرپرستی معاونت سیاسی استانداری زنجان به یک گیلانی رسید

با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان؛ کریم اله شعبانی با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب شد.

به گزارش خوبان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان با صدور ابلاغی، تا انتخاب نهایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان؛ کریم اله شعبانی را با حفظ پست سازمانی، به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان انتخاب کرد.

در متن این حکم آمده است؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از توانمندی همکاران، در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موفق و موید باشید.

کریم اله شعبانی که هم اکنون مدیرکل حوزه استاندار زنجان است، پیش از این عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی و فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی بوده و سوابقی از قبیل بخشدار مرکزی بندر انزلی، بخشداری مهدی‌شهر و شهمیزاد استان سمنان، معاون فرمانداری دامغان، فرماندار شهرستان‌های دلیجان و محلات در استان مرکزی، فرمانداری شهرستان‌های فومن، صومعه‌سرا و تالش در استان گیلان، سرپرستی اداره‌کل سیاسی و مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

سیدبیوک موسوی پیش از این به مدت ۱۸ ماه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بود که اکنون معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی بانک صادرات کشور است.

 

انتهای پیام/132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads