کد خبر: 165055 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 آوریل 2018 - 10:50

در صحنه سقوط از بالن به‌طور وحشتناکی آسیب دیدم

فهیمه‌ سریال «پایتخت» چگونه از سقوط بالن، جان سالم به‌در برد؟

نسرین نصرتی، بازیگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت» برای اولین بار از اتفاق تلخی گفت که در صحنه سقوط بالن برایش رخ داد.

به گزارش خوبان به نقل از خبرآنلاین، نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت»، برخلاف آن‌چه در سری پنجم این سریال اعلام شد، دوره‌های هلال‌احمر را نگذرانده  و حادثه‌ تلخی که در صحنه سقوط بالن از سر گذراند باعث شد تا ضرورت حضور امدادگران را در صحنه‌های حوادث بیشتر از همیشه احساس کند.

او می‌گوید: «من این موضوع را پیش از این جایی اعلام نکرده بودم، اما حالا به شما می‌گویم که در صحنه سقوط از بالن به‌طور وحشتناکی آسیب دیدم. وقتی قرار بود بپرم، بین زمین و آسمان گرفتار شدم؛ یک پایم داخل بالن بود و یک پایم بیرون آن. وقتی هم افتادم در آب کم‌عمق بود، ضمن این‌که سبد بالن در حال سقوط روی من بود. برای همین یکی از همکاران، من را از آب بیرون کشید تا در نتیجه سقوط سبد بالن بیشتر آسیب نبینم. البته می‌دانم تکان دادن مصدوم در آن حالت ممنوع است، اما خطر بزرگتری من را تهدید می‌کرد. به‌ هر حال سکانس و لحظات وحشتناکی بود و کمر من به شدت آسیب دید. خوشبختانه آمبولانس در صحنه بود. پزشکان به من می‌گفتند باید چند ماه استراحت کنم، اما نمی‌شد پروژه را متوقف کرد. حوالی مهرماه ‌سال گذشته بود و من بعد از آن مجبور شدم از کمربند آهنی استفاده کنم که خب، شرایط بسیار سختی بود. کسی از این ماجرا چیزی نمی‌دانست، اما این‌ که در قسمت‌های پایانی گفته می‌شد کمر من آسیب دیده، واقعی بود، خیلی هم واقعی بود. شما تصور کنید من مجبور شدم با کمربند آهنی و آن وضع، سکانس‌های سخت و پرتحرک مربوط به سوریه و داعش را بازی کنم.»

 

انتهای پیام/2035

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads