کد خبر: 165052 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 آوریل 2018 - 09:43

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

تقدیر از 54 فرهنگی برگزیده استان، در هفته معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از 54 فرهنگی برتر استان تقدیر می شود.

به گزارش خوبان،  مهدی حاجتی در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم در خور شأن فرهنگیان گفت: همه معاونتها و ادارات در ستاد مقام معلم براساس برنامه های از پیش تعیین شده آماده برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سال جاری هستند. وی با اشاره به برگزاری مناسب مراسم تجلیل از فرهنگیان در سال گذشته افزود: امسال هم با بسیج امکانات و برنامه مدون تلاش می کنیم بهتر از پارسال  در حدّ امکانات از زحمات فرهنگیان استان قدردانی کنیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، گفت: در کنار برنامه اصلی تجلیل از 54 فرهنگی برتر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار، آذین بندی معابر و خیابانها با محتوای  تجلیل از فرهنگیان ، برپایی نمایشگاه آثار معلمان و دانش آموزان و تقدیر از فرهنگیان بخش ها و مناطق مختلف استان بخشی از برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم است.

محمد امجدی دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم هم در این نشست گفت: قانون مندی در انجام کارها و هماهنگی واحدهای مختلف برای برگزاری هر چه بهتر هفته بزرگداشت مقام معلم ضروری است. وی با اشاره به صدور تقدیرنامه برای 40 درصد فرهنگیان استان با امضای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی و برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان در هفته مقام معلم را  از برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت 97 ذکر کرد.

گفتنی است 26 هزار و 943 نفر در آموزش و پرورش استان گیلان به کار اشتغال دارند.

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads