کد خبر: 165009 - تاریخ: چهارشنبه، 11 آوریل 2018 - 09:07

استاندار گیلان خبر داد :

جانمایی 409 مرکز خدمات بین راهی کوچک در سراسر استان

استاندار گیلان از جانمایی 409 مراکز خدمات بین راهی کوچک در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد : تمام سعی ما بر این است تا حتی الامکان با جانمایی این مراکز خدماتی در محدوده روستای کنار جاده  در توسعه آن روستا  نقش آفرین باشد .

به گزارش خوبان، در این نشست که صبح امروز در محل دفتر کار استاندار گیلان برگزار شد توجه به ابعاد معماری مناسب از لحاظ سیما و منظر و اقتصادی بودن طرح را از جمله نکات مهم در احداث  این مراکز خدماتی دانست و تصریح کرد : ایجاد شرایط مناسب برای مسافران در دوره بهره برداری از جمله نکات مهمی به شمار می رود که در اجرای این طرح ها باید به آن توجه ویژه گردد .

وی از جانمایی 409 مراکز خدمات بین راهی کوچک در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد : تمام سعی ما بر این است تا حتی الامکان با جانمایی این مراکز خدماتی در محدوده روستای کنار جاده  در توسعه آن روستا  نقش آفرین باشد . .

استاندار گیلان بر ضرورت فراخوان طرح های پیشنهادی برای احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک از طریق سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و گفت : باید با تجمیع و تلفیق طرح های پیشنهادی و با رعایت الگوهای استاندارد در ارائه خدمات مناسب به گردشگران تلاش کنیم ..

دکتر سالاری تمامی روستاهای استان را دارای جاذبه گردشگری دانست و افزود : گیلان از ظرفیت بالایی در بخش گردشگری برخوردار است که باید با بهره گیری از این استعداد در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم .

استاندار گیلان بر لزوم در نظر گرفتن گروه فنی ناظر و طراح برای حفظ یکپارچگی و همسانی  این مراکز خدماتی در استان تاکید و اذعان داشت : با خلاقیت در این حوزه موافق هستم اما باید چارچوب این مراکز از لحاظ سیما و منظر حفظ شود .

دکتر مصطفی سالاری همچنین بر ضرورت احداث نمایشگاه دائمی  سازه های چوبی در استان تاکید کرد و گفت : باید فضایی  فراهم گردد تا سازندگان خلاق و توانمند سازه های گردشگری چوبی و بومی و محلی  بتوانند محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند .

انتهای پیام/451


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads