کد خبر: 164887 - تاریخ: یکشنبه، 8 آوریل 2018 - 15:21

فرمانده انتظامي استان گيلان :

نيروي انتظامي با تمام توان پاي كار است تا اجازه ندهد خللي به آسايش مردم وارد شود

فرمانده انتظامی استان گیلان با تقدیر از عملکرد پلیس‌های تخصصی به ویژه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان پای کار است تا اجازه ندهد خللی به آسایش مردم وارد شود.

به گزارش خوبان، محمدرضا اسحاقي صبح امروز در نشست با معاونان، روساي پليس‌هاي تخصصي و رئيس عقيدتي سياسي استان ضمن قدرداني از فعاليت‌هاي مجاهدانه كاركنان در نوروز 97، ابراز اميدواري كرد خدمت‌رساني پليس به مردم در اين سال با همين روحيه ادامه پيدا كند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نامگذاری سال 97 به حمایت از کالای داخلی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بها دادن به تولید داخلی می‌تواند از طریق مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاق کالای خارجی و جزئی‌ترین خریدهای کالای ایرانی در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و ستادهای انتظامی و بالاترین سطوح کشور دنبال شود.
وی کاهش دغدغه‌های مردم را از اصول جدی کار پلیس برشمرد و اضافه کرد: اگر در مسیر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب قدم برداریم، بسیاری از نابسامانی‌ها در جامعه ریشه‌کن خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان شناسایی دقیق موانع اجرای برخی از ماموریت‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: شناخت دقیق موانع به انتخاب راهکارهای مناسب و اتخاذ تصمیم‌های کارآمد کمک خواهد کرد.
سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به اینکه از همین حالا باید آمادگی لازم برای ساماندهی، نظم‌بخشی و ارتقا امنیت سواحل دریا و تفرجگاه‌ها در تابستان را به دست بیاوریم، خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت، حفظ امنیت شهروندان و مسافران و همچنین پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی نیاز به اشراف اطلاعاتی دقیق و فعالیت مستمر و مداوم دارد.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه تنها بخش بسیار کوچکی از مجرمان دستگیرشده، مجرمان حرفه‌ای هستند، اظهار داشت: بسیاری از جرایم در نتیجه ناآگاهی و کم‌اطلاعی اتفاق می‌افتند.
وی مهارت‌افزایی و اهتمام برای استفاده از همه ظرفیت‌ها را برای نیروی انتظامی حیاتی توصیف کرد و بیان داشت: تامین امنیت تنها سخت‌افزاری نیست و باید از قابلیت‌های نرم افزاری نیز برای تامین امنیت استفاده کرد.
فرمانده انتظامی استان گیلان افزایش اطلاعات و دانسته‌ها، استفاده از تجهیزات مناسب و کمک گرفتن از تکنولوژی‌های روز را اساس اقتدار پلیس عنوان کرد و اشاره داشت: بهبود منزلت اجتماعی پلیس در گرو خدمت رسانی به مردم است.
سردار محمدرضا اسحاقی برنامه ریزی منظم و هدفمند کوتاه مدت و بلندمدت را مهم‌ترین ابزار بهبود خدمت رسانی قلمداد کرد و بیان داشت: اعتماد مردم به پلیس و مشارکت عمومی در برقراری امنیت، احساس امنیت مطلوب در جامعه را افزایش می‌دهد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم فعال کردن دستگاه‌های مرتبط با پلیس در نظم بخشی به جامعه، تصریح کرد:‌ همکاری میان پلیس، دستگاه‌های دولتی و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و سازمان‌های مردم نهاد در برخورد با آسیب‌هاي اجتماعي كارساز خواهد بود.
وي با تاكيد بر لزوم استفاده جدي‌تر از سامانه 197 در نيروي انتظامي، خاطرنشان كرد: براي كاهش هزينه‌هاي انتظامي و پالايش درون سازماني، پليس نياز به مشاركت شهروندان دارد.
فرمانده انتظامي استان گيلان با تقدير از عملكرد پليس‌هاي تخصصي به ويژه پليس راه و راهنمايي و رانندگي در ايام نوروز، تصريح كرد: نيروي انتظامي با تمام توان پاي كار است تا اجازه ندهد خللي به آسايش مردم وارد شود.

 

انتهای پیام/4151


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads