کد خبر: 164695 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 آوریل 2018 - 17:35

در اجرای طرح تشدید نظارت ها؛

۱۷۰۰ مورد بازرسی در گیلان/۷۰۰ واحد متخلف شناسایی و معرفی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به هزار و ۷۰۰مورد بازرسی در قالب اجرای طرح تشدید نظارت ها در ایام نوروز، گفت: ۷۰۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و به ادارات تابعه تعزیرات استان معرفی شد.

به گزارش خوبان، رضا قشلاقی صبح پنج شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان فومن اظهار کرد: براساس گزارشات ستاد خدمات سفر خوشبختانه با تلاش همه این دستگاه ها شاهد فضای آرام بوده ایم.

وی تعزیرات حکومتی را یکی از اعضای اصلی ستاد تسهیلات سفر و تنظیم بازار استان عنوان کرد و افزود: این سازمان در ایام پایانی سال برای ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به شهروندان گیلانی و مسافران نوروزی با همفکری و تعامل همه دستگاه اقدام برگزاری طرح نظارتی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اجرای طرح نوروزی تشدید نظارت ها از ۱۵ اسفند به مدت یکماه، گفت: با توجه به مسافرخیز بودن استان گیلان اولویت اصلی این سازمان نظارت برامکان گردشگری و واحدهایی که به مسافران خدمات ارائه می دهند، بود.

وی در ادامه با تأکید براینکه اجرای این طرح رضایتمندی مردم و مسافران را در سطح استان به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: طی مدت یکماهه اجرای این طرح بیش از هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته که به نسبت مدت مشابه سال های گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

قشلاقی با اشاره به اینکه از این تعداد ۷۰۰ واحد متخلف شناسایی و به واحدهای تعزیزات در سطح استان معرفی شد، تصریح کرد: برای واحدهای متخلف نیز آرای قانونی صادر شده است.

وی برضرورت و اهمیت بازرسی و نظارت به صورت مستمر در سطح استان در طول فصول سال تأکید کرد و افزود: این بازرسی ها سبب ایجاد فضای آرام و امنیت روانی برای مردم و مصرف کنندگان و فعالان این عرصه می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری سازمان تعزیرات حکومتی در سال جاری این موضوع نیز خواهد بود، افزود: در اجرای این برنامه نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های در سطح استان هستیم.

وی وجود محیط کسب و کار مناسب را برای واحدهای صنفی بسیار مهم و دارای اهمیت برشمرد و ادامه داد: سیاست تعزیرات حکومتی نیز برقراری چنین فضایی در سایه همکاری و تعامل همه دستگاه ها است.

قشلاقی همچنین در ادامه به تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید تعزیرات حکومتی شهرستان فومن اشاره و خاطرنشان کرد: تغییر مسئولین یک امری عادی است که در همه دستگاه ها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این تغییر و تحولات در راستای بهره گیری از تجربیات همه همکاران در سطح استان است، تصریح کرد: یکی از تأکیدات سازمان به مسئولان ادارات تابعه خود همکاری، تعامل و هماهنگی با مجموعه دستگاه های یک شهرستان در راستای اجرای برنامه ها است.

 

انتهای پیام/11


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads