کد خبر: 16463 - تاریخ: شنبه، 12 ژانویه 2013 - 19:47

چند ایرانی عضو فیسبوک هستند؟

خوبان خبر: اولین گردهمایی “آزادگان وبلاگ نویس”، در هتل هویزه تهران برگزار شد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، در این گردهمایی که به منظور همکاری و تاثیرگذاری در جامعه، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، دفاع از حقوق آزادگان و ترویج فرهنگ پایداری و ایثار و شهادت انجام شد، بیش از 45 آزاده وبلاگ نویس از تمامی استان‌های کشور و مسئولین موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان به همراه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و برادر سید آزادگان مرحوم ابوترابی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در همایش به سخنانی در رابطه با مبارزه در فضای مجازی و ضرورت حضور در این فضا پرداخت. او مهمترین شاخص توسعه فرهنگی جوامع بشری را میزان استفاده بهینه مردم از فضای مجازی دانست و خاطر نشان کرد: نزدیک به دو میلیون ایرانی عضو شبکه اجتماعی فیس بوک هستند که توسط دشمنان قسم خورده انقلاب، مدیریت و کنترل می‌شود.

وی افزود: البته متاسفانه می‌بینیم که همچین فضایی در دست دشمنان ما قرار دارد و توسط آنها هم مدیریت می‌شود و این آنها هستند که از همه ظرفیت این قبیل شبکه‌های اجتماعی برای آسیب زدن به ما استفاده می‌کنند.

ابوترابی نسبت به برگزاری چنین نشست‌هایی با حضور وبلاگ نویسان آزاده ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدوارم برگزاری این نشست صمیمانه زمینه ساز رشد و تعالی شما عزیزان و در نهایت سربلندی اسلام شود. البته شما وبلاگ نویشان قطعا با فضای مجازی آشنا هستید و در جریان هستید که ما امروزه در این زمینه با فضای جدیدی روبرو هستیم و اگر بخواهیم از نگاه آینده پژوهی به بررسی و کنکاش این فضای مجازی بپردازیم باید بگویم که این حوزه( فضای مجازی) آینده جهان را بدون شک رقم خواهد زد.

 

انتهای پیام/35


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads